M
Mk mm
Vieras
Pyysin että th varaa koululääkärille ajan. niin hän halua a että ensin keskustellaan hänen kanssa ongelmasta. vittu. tarvitaan lähete lastenneurologille ja perinnöllisyys poliklinikalle. lääkäri voi ainoastaan lähetteen kirjoittaa. Miksi mun pitäisi lässyttää asiasta koulu terkan kanssa ? se ei pysty lähetettä kirjoittamaan eikä muutenkaan tekemään mitään asialle. Miksi mun pitäisi sille siis mitään enempää selittää. ihme tyyppi.. kuvittelee itsensä niin tärkeäksi.