Mitä ihmeen kipua tämä nyt sitten on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
Olen siis rv35 ja joka kerta kun lähden kävelemään RAUHALLISESTIKKIN niin alkaa pienellä lihaspistolla jossain kohtaa mahan "pintaa" ja leviää sitten koko mahan ympärille. Siis siihen "pintamahaan".

Tosi outoa, kun kuitenkin raskaana olessa pitäs pystyä lenkkeilemäänkin niin inhottavaa tuollanen:( Jossain vaiheessa kilsankin matkaa on pakko pysähtyä kun kipu vaan kovenee ja kovenee mitä enemmän kävelee. Välillä tulee 100m matkastakin... en mä nyt makaamaankaan voi jäädä:D

Onko tälle jotain omaa "termiä" kun on liitoskipuja jne niin mikäs se tämä sitten on?

Toedättekö kun syö jotain ja lähtee heti liikkeelle niin saattaa pistää jostain kohtaa, eli siis sama tunne mutta joka puolella vatsanpeitteitä polttaa.

Tiedän miltä tuntuu supistus ja ei ne kyllä sitä ole...

Puuh... tämä palsta alkoi nyt syrjimään minua, jo kaksi viestiä mennyt taivaan tuuliin vaan :/

Kirjoitin jo aiemmin että minulla on ollut samanlaista vihlontaa sekä esikoista odottaessani, että nyt tässä raskaudessa (rv30+6). Ei ihan jatkuvasti, mutta suosiolla olen turhaa liikuntaa ja hötkyilyä jättänyt. Ehtii tuota liikkumaan sitten synnytyksen jälkeenkin. Esikoista odottaessa raskaus ja synnytys meni ihan hyvin, joten en ole huolissani.

Hmm..mistäköhän sitten lie..
Jossain vaiheessa pelkäsin että liittyykö jotenkin istukkaan kun kipu tulee juuri siitä kohtaa missä se on..mutta tämä kai pois suljettava juttu? Onhan? Ei mua kipu sinänsä haittaa mutta vähän huolettaa aina vauvan puolesta:)

Ja nyt katos toinen munki viesteistä.. ELI jossain vaiheessa pelkäsin että johtuisi jotenkin istukasta tms kun kipu on juuri niillä kohilla. Mutta onhan tämä pois suljettu? Huolettaa pienen puolesta, kivun kun saa pois istumallakin..se nyt ei sinänsä eniten tässä häiritse...meneeköhän tämäkään viesti perille...

MUOKS. ja nyt taas näkyy....hmm..no annetaan olla molempien jos vaikka SATTUMALTA jompi kumpi toimis:D

Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
En osaa muuten auttaa, mutta samanlaista oli minullakin raskauden loppua kohden.
Eikä ollut mitään häikkää raskaudessa. :)

Okei eli ihan rauhassa voin olla:)
Kiitoskumarrus teille kahelle;) Hyvä että on palsta, en kehtaisi kaikista kolotuksista neuvolaan asti soittaa:D

Yhteistyössä