Mitä kipua tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippä :)

Vieras
Raskausviikko 36 juuri alkoi,vauva ollut oikeinpäin ehkä n.kk.
Olen selvinnyt hyvin vähillä kivuilla,toinen raskaus nyt siis.
Eilen alkoi vihloa alapäätä,tänään jatkunut silloin tällöin.Kipu on niin inhottava että pakko vaihtaa asentoa että sen saa loppumaan.
Liitoskipuja? Vai laskeutuuko vauva nyt ja painaa jotenkin tuonne??

Selviän tästä kyllä :D mutta mietin vaan kun supistellut kipeästi jo kuukauden ajan,n.5-15 kertaa päivässä että pitäneekö varautua jo kohta lähtöön...

Minä kyllä pakkailisin sen sairaalalaukun jo ihan varmasti, minulla toinen syntyi aika vähillä supistuksilla.. ja en kyllä osannut varautua ollenkaan, että hyvähän mun on neuvoa sinua.:D <3 Tsemppiä loppumetreille!<3

mulla oli inhottavia vihlovia kipuja alapäässä ekassa raskaudessa. Rv37 taisi olla kun aloin jo miettimään tulehduksen mahdollisuutta. Mentiin synnärille gynen tutkittavaksi ja se sano hämmästyneenä "sää taidat jäähä nyt tänne, 5cm auki!" :D :D että silleen.... synnytys ei tosin käynnistynyt heti ja sainkin sitte käynnistylääkkeen alapäähän seuraavana aamuna ja vauav syntyi siitä seuraavana aamuna :) Että voipi olla hyvä merkki! (mulla siis ei supistellut, en ainakaan tuntenut niitä. Vasta käynnistyksen jälkeen alkoi tulla oikeita suppareita)