Tyttö (eskarilainen) kävi eilen noukkimassa talon takaa puolukoita kaverinsa kanssa puolisen litraa :heart:
Mitäs mä niistä tekisin?Netistä löytyy jos jonkinlaista piirakkaohjetta mutta ku niistä ei tiedä onko ne hyviä...
Eniten mietityttää miten kirpeän makuista se on.
Kertokaas hyviä ohjeita :saint:
Mitäs mä niistä tekisin?Netistä löytyy jos jonkinlaista piirakkaohjetta mutta ku niistä ei tiedä onko ne hyviä...
Eniten mietityttää miten kirpeän makuista se on.
Kertokaas hyviä ohjeita :saint: