Mitä hyvää puolukoista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeesh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jeesh

Jäsen
06.09.2008
588
0
16
Tyttö (eskarilainen) kävi eilen noukkimassa talon takaa puolukoita kaverinsa kanssa puolisen litraa :heart:
Mitäs mä niistä tekisin?Netistä löytyy jos jonkinlaista piirakkaohjetta mutta ku niistä ei tiedä onko ne hyviä...
Eniten mietityttää miten kirpeän makuista se on.
Kertokaas hyviä ohjeita :saint:
 
Tee puolukkapaistosta. Voideltuun vuokaan puolukat, päälle sokeria ja sitten tee seos voista, fariinisokerista ja kaurahiutaleista. Halutessa sekaan vielä pähkinärouhetta tai mantelilastuja. Seos sokeroitujen puolukoiden päälle. Sitten vuoka uuniin noin 20 minuutiksi. Tarjoa vaniljakastikkeen tai -jäätelön kanssa. Lapsetkin tykkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
ei niistä hyvää saa, kokeile pirkan kookos-ohjetta? mihin ne vastaukset nyt hävis? :o

Laiton vahingossa useamman viestin ja poistelin niitä mut toi yksi ylimääräinen jäi kummittelemaan.Eli vastattu on kumpaankin.
 

Similar threads

Yhteistyössä