Mitä hyvää karppinamia vois vetää iltapalaks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Parina päivänä tullut syötyä ihan liian vähän, niin iskee kaamee himo herkutella...
Mutta mikä olis hyvää karppaajalle?

Mutta hei noin muuten, onko paha jos muuten karppaa, mutta pitää esim kerran viikossa hiilaripäivän, jolloin syö mitä tykkää?

söin munakokkelia iltapalaksi. mutta eihän se herkusta käy, jos sitä joutuu syömään joka päivä. On mulla tuossa ihan valkokaaliakin, sitä rouskutellaan koko perhe.

mä oon itseasiassa kurkkua myöten täynnä munaa!
Kun sitä syö illalla ja aamulla, ja hätätapauksessa vielä päivälläkin, niin ei munaa nyt!

Siis mä tartten ihan herkkua, en mitään järkevää jonka päätehtävä on täyttää ja olla terveellinen :p

lähdetkö s vielä kaupasta sitä hakemaan jos tulee ylivoimainen ehdotus? vai kuolaatko sä vaan näppikselle? jos mun pitäis suolasta herkkua, niin mä tykkäisin jostain savukalasta. entä kaviaari ja smetana, tillisilppua. nam!

Alkuperäinen kirjoittaja just:
lähdetkö s vielä kaupasta sitä hakemaan jos tulee ylivoimainen ehdotus? vai kuolaatko sä vaan näppikselle? jos mun pitäis suolasta herkkua, niin mä tykkäisin jostain savukalasta. entä kaviaari ja smetana, tillisilppua. nam!

kirjoitan mitä sattuu, siis SIPULIsilppua tietenkin.

varmasti lähen absille jos tulee ylivoimainen ehdotus.

Hirveesti tekis mieli taksaria, eli ranskalaisia ja makkaraa :ashamed:

jotain sen veroista pitäis tulla tilalle :p

Tää on varmaan vähän myöhäistä tälle illalle, mutta tulevaa ajatellen. Mä tykkään oikein tosi kovasti lärpäkkeistä, eli metukkasiivuja pellille, päälle salsaa ja juustoa, jos tykkää niin oreganoa tms mausteita ja uuniin n. 15minuutiks että muuttuvat vähän rapsakoiksi. Nää menee ihan pelkiltäänkin tai sitten kermaviilidipin kanssa. Sipsin korvikkeita siis :D Toinen mun vakio on kurkkua ja paprikaa ja kermaviilidippiä. Hiilarimääristä en tiedä, mut tuskin paljoa on.

Alkuperäinen kirjoittaja Naneni:
Tää on varmaan vähän myöhäistä tälle illalle, mutta tulevaa ajatellen. Mä tykkään oikein tosi kovasti lärpäkkeistä, eli metukkasiivuja pellille, päälle salsaa ja juustoa, jos tykkää niin oreganoa tms mausteita ja uuniin n. 15minuutiks että muuttuvat vähän rapsakoiksi. Nää menee ihan pelkiltäänkin tai sitten kermaviilidipin kanssa. Sipsin korvikkeita siis :D Toinen mun vakio on kurkkua ja paprikaa ja kermaviilidippiä. Hiilarimääristä en tiedä, mut tuskin paljoa on.

Me on tehty näitä saarioisten valkosipulisalamista ja jätetty salsa pois, juustoa vaan päälle. Herkkua! :p

Yhteistyössä