Mitä hinnaksi lasten Marimekon raitapaidoille huutiksessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Myyntiin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Myyntiin"

Vieras
On pari ylimääräistä Marimekon pitkähihaista raitapaitaa kokoa 120 ja ajattelin pistää ne myyntiin huutikseen. Kunto erittäin hyvä.
Olisiko joku 3 euroa sopiva vai onko liikaa? Eikös nuo ole uusina kuitenkin aika kalliita paitoja.

Kiitos avusta!
 
Jos todella hyväkuntoisia voisin maksaa 10 vähän ylikin ehkä. Just ostin jouluksi 150 senttisen ja se maksoi 39 euroo.
Joskus näkee kirppiksellä Marimekon paitoja, rikkinäisiä, tahraisia ja hinta jopa 15 euroo
 
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22747498:
Kyllä tuollainen yksitellen menee ihan 1,50 euron kuluilla, mahtuu hyvin kuoreen.

Ai että kympinkin maksaisi joku, vau.

Kävin kurkkaamassa ja jos myytyä meinaat saada, ei kannata haaveilla tuolla hintaa. Oli täysin huutamattomia tuollaiset paidat ja näkyy niissä olevan tarjontaa aika reippaasti.
 

Yhteistyössä