M
"Myyntiin"
Vieras
On pari ylimääräistä Marimekon pitkähihaista raitapaitaa kokoa 120 ja ajattelin pistää ne myyntiin huutikseen. Kunto erittäin hyvä.
Olisiko joku 3 euroa sopiva vai onko liikaa? Eikös nuo ole uusina kuitenkin aika kalliita paitoja.
Kiitos avusta!
Olisiko joku 3 euroa sopiva vai onko liikaa? Eikös nuo ole uusina kuitenkin aika kalliita paitoja.
Kiitos avusta!