Mä sain äsken yv:n jossa vastaanottajana pitäisi lukea Bad Virgin eli minä,mutta siinä kohdalla lukee mun käyttäjätunnus?
Miksi?
Miksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:En tie, mut kun klikkasin sun kirjekuorta, niin mulla ainakin lähettäjä ja vastaanottaja oli ihan meidän niceillä.
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jostain syystä se välillä laittaa siihen vastaanottajaksi käyttäjätunnuksen. On käynyt samalla tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jostain syystä se välillä laittaa siihen vastaanottajaksi käyttäjätunnuksen. On käynyt samalla tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jostain syystä se välillä laittaa siihen vastaanottajaksi käyttäjätunnuksen. On käynyt samalla tavalla.
Eli se viestin lähettäjäkin näkee sen?
Ilmeisesti saattaa nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jostain syystä se välillä laittaa siihen vastaanottajaksi käyttäjätunnuksen. On käynyt samalla tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ilmeisesti saattaa nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jostain syystä se välillä laittaa siihen vastaanottajaksi käyttäjätunnuksen. On käynyt samalla tavalla.
:/
En mä siis satavarma ole.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ilmeisesti saattaa nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Jostain syystä se välillä laittaa siihen vastaanottajaksi käyttäjätunnuksen. On käynyt samalla tavalla.
:/
V-ittu :headwall: Pitääpä heti vaihtaa ne :kieh: