Mitä haluisit NYT kaikkein eniten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja kerroopas aiotko toteuttaa joskus tämän tahdon vai eikö sen toteuttaninen ole mahdollista?

Minä voin aloittaa. Haluan lähteä mieheni kanssa kahdestaa ulkomaille matkalle. Tarvisin nyt omaa aikaa ja miehen kanssa yhteistä aikaa. Ja päätin juuri nyt, että toteutamme miehen kanssa ulkomaan matkan ja lähemme sinne kahdestaa.

parempaan kesäkuntoon. tulin juuri juoksulenkiltä ja tuntui melkein että saan sydänkohtauksen tuolla lenkkipolulla :( harmittaa kun oon päästänyt itseni rapakuntoon.

Haluaisin juoksemaan just NYT! Ei onnistu, koska kävin ravintolassa syömässä (liikaa) n. tunti sitten.
Isompi toive: haluaisin varata kesälomalle lentoliput johonkinpäin Eurooppaa :)

Haluaisin parannuksen sairauteeni. Tällä hetkellä sitä ei ole, mutta toivon hartaasti että sellainen löytyy vielä.

Mutta toteutuskelpoinen juttu olis jos saisin ukon takasi. Se vois onnistua kun ensi viikolla näemme pitkästä aikaa :) Mua jännittää ja pelottaa tapaaminen, toivon niin paljon että saatais kaikki taas sujumaan.

Haluaisin juuri nyt nähdä pikkuisen masuasukkini ja varmistaa, että sillä on kaikki hyvin.
Haluaisin asioiden helpottavan edes pikkiriikkisen ja haluaisin juuri nyt miehen kainaloon ja kertoa kuinka rakas hän on. Sekä haluaisin lähteä katsomaan äitini puolen sukua ulkomaille.

Kaiken aijon toteuttaa tai ainakin toivon toteutuvan, viimeisen haluaisin-asian syksyyn mennessä. :)

Vaikka mitä, saako luetella monta asiaa?

-tän vauvelin terveenä ja helpolla mahasta ulos ;D
-rahaa ees hiukan, että saisin itelleni muutamat kevätvaatteet ja kengät ja kelalle maksettua
ja jos rahaa sais enemmänkin ni laittaisin säästöö, jotta voisin olla mahd.pitkään pikkuisen kanssa kotona
-ja ja...no noi varmaan ne tärkeimmät..

Uusimmat

Yhteistyössä