Mitä halpaa ruokaa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
keksisi että selviämme perjantaihin asti.Pakastimessa jonkin verran ruokatarpeita ja perunaa,makaronia ja riisiä on.Rahaa on vajaa 40e.meitä on 2aikuista ja 2 lasta.

[QUOTE="Mie";22268699]Mille ajalle tuo 40e on? Siis tämän viikon, kahden viikon vai kuinka pitkän ajan ruokaraha??[/QUOTE]
[QUOTE="vieras";22268671]keksisi että selviämme perjantaihin asti.Pakastimessa jonkin verran ruokatarpeita ja perunaa,makaronia ja riisiä on.Rahaa on vajaa 40e.meitä on 2aikuista ja 2 lasta.[/QUOTE]
siinähän se eli kolme päivää ja rahaa 40e plus ruokaa kaapissa. En näe ongelmaa.

No justiinsa :D Mulla on 18 euroa ensi viikon tiistaihin mulle ja kahdelle lapselle ja hyvin ajattelin silläkin summalla pärjätä :)

(Ja on mulla rahaa säästötileillä, on VISAkin jne, ennenkuin joku haukkuu mut, miksi rahatilanne on noin huono)

No justiinsa :D Mulla on 18 euroa ensi viikon tiistaihin mulle ja kahdelle lapselle ja hyvin ajattelin silläkin summalla pärjätä :)

(Ja on mulla rahaa säästötileillä, on VISAkin jne, ennenkuin joku haukkuu mut, miksi rahatilanne on noin huono)

Tarkoitat siis että sulla on rahaa vaikka kuinka mutta olet päättänyt selvitä viikon 18 eurolla, ihan vain huvin vuoksi.

Raha on rahaa olipa minkä nimisellä tilillä hyvänsä.

Joo raha on rahaa oli se minkä nimisellä tilillä tahansa, mutta ihan joka paikasta sitä ei saa samaksi päiväksi ulos. Esim mulla osa säästöistä sellaisessa paikassa (osakkeissa) että kestää noin kolme päivää ennenkuin sieltä siirrettynä mitään näkyy tilillä.

Mutta ei oo kyllä ollu tilannettakaan että tarviis täällä itkeä sitä ettei ole rahaa ruokaan.

Yhteistyössä