mitä hääparille hääyöksi huoneeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miia

Vieras
Olen siis kaaso ja meinasin tehdä hääparille pienen lahjakorin huoneeseen, eivät siis yövy hääsviitissä vaan tavallisessa hotellihuoneessa. Kuoharia tietenkin koriin laitan ja jotain tummaa suklaata myös, mutta mitä muuta, vinkkejä?

Juu, suolasta oon miettinyt, mutta itellä ei raksuta että mitä.. Joo, en meinannut mitään jekkuja tehdä! Ruusuja meinasin huoneeseen viedä ja sängylle terälehdistä sydämen tehdä, siinäpä se koristelupuoli.

kertakäyttökamera :)

siis voivat ottaa toisistaa heti aamulla vaimo ja mies kuvia, ei mitään kinkyä nyt tässä aatellu..paitsi jos on oma kamera varmuudella mukana niin sit ei sellasta..:)

Alkuperäinen kirjoittaja kops:
kertakäyttökamera :)

siis voivat ottaa toisistaa heti aamulla vaimo ja mies kuvia, ei mitään kinkyä nyt tässä aatellu..paitsi jos on oma kamera varmuudella mukana niin sit ei sellasta..:)

Tää onkin kiva!

Meillä oli juuri pari viikkoa sitten häät ja huoneeseen oli tuotu Fresitaa, meidän teemaväreihin sopivat lasit ja lautaset. Lautasilla oli viinirypäleitä ja mansikoita. Lisäks siitä löytyi vielä konvehtirasia missä oli niitä sydämen muotoisia vadelma suklaita.

Sen verran pitää sanoa että noi mansikat ei välttämättä pysy hyvinä.. Meilläkin huone oli koristeltu jo ennen vihkimistä ja oli se aivan tajuttoman helteinen toukokuun päivä. Osa mansikoista oli siis homeessa vaikka olivat olleet ok kun ne oli huoneeseen viety.

Ainoa mitä itse olisin kaivannut huoneeseen oli alkoholiton juoma aamuksi. Tuli meinaan sitä kuohuviiniä juotua illalla sen verran että aamulla oli jano eikä huoneesta löytynyt muuta kuin kuoharia :D

no jos laitat vähän evästä ja ruusun, niin mitä muuta muka tarvii?

Normi vaatteet ja meikit seuraavaa aamua varten, buranaa ja tuoremehua krapulaan. fööni ja hiuslakka?

Jos hotellihuoneessa on jääkaappi niin sinne vois laittaa esim. voileipiä tai salaattia tms mitä on helppo syödä pikkusen jos tekee mieli. Tai patonkia.

Nimenomaa jotain suolaista ja toki just esim tumma suklaa on kiva :)

Mua harmitti ihan tosi paljon kun omissa häissä kaasot oli kyllä hotellihuoneen koristelleet, mutta ei siellä ollut mitään syötävää! Tai no joo, 4kpl fazerin sinisiä konvehteja ja yks pullo kuoharia, jossa alkoholia, jota mä en voi juoda. Jee :(

Käytiin sitten miehen kanssa vielä ennen nukkumaanmenoa syömässä hotellin alakerrassa ravintolassa, mikä tuntu tosi typerälle, koska kyseessä oli hääyö.

Eli syötävää: leipiä, patonkia, salaattia, viinirypäleitä, nektariineja...

Koska ei ole kivaa jos on nälkä.

Me mentii hotellihuoneeseen klo 21, häissä syötiin ruoka klo 16 ja kahvi klo 18, mutta kyllä meillä nälkä oli, kun kaikki hääpäivän jännitys poistui.

Täytettyjä patonkeja tai kolmioleipiä, hedelmiä, jotain luksus-tuoremehua ja vaikka se skumppapullo. Suklaata ja mansikoita. Limpparitölkkejä. Mä luulen, että illalla ei enää kauheasti tee mieli alkoholipitoista juomaa vaan mieluummin jotain raikasta. Vissykin on hyvä jos tiedät, että tykkäävät.

Alkuperäinen kirjoittaja ruokaa:
Jos hotellihuoneessa on jääkaappi niin sinne vois laittaa esim. voileipiä tai salaattia tms mitä on helppo syödä pikkusen jos tekee mieli. Tai patonkia.

Nimenomaa jotain suolaista ja toki just esim tumma suklaa on kiva :)

Mua harmitti ihan tosi paljon kun omissa häissä kaasot oli kyllä hotellihuoneen koristelleet, mutta ei siellä ollut mitään syötävää! Tai no joo, 4kpl fazerin sinisiä konvehteja ja yks pullo kuoharia, jossa alkoholia, jota mä en voi juoda. Jee :(

Käytiin sitten miehen kanssa vielä ennen nukkumaanmenoa syömässä hotellin alakerrassa ravintolassa, mikä tuntu tosi typerälle, koska kyseessä oli hääyö.

Eli syötävää: leipiä, patonkia, salaattia, viinirypäleitä, nektariineja...

Koska ei ole kivaa jos on nälkä.

Me mentii hotellihuoneeseen klo 21, häissä syötiin ruoka klo 16 ja kahvi klo 18, mutta kyllä meillä nälkä oli, kun kaikki hääpäivän jännitys poistui.

Tehan pitkaan jaksoitte jorata... :D

Yhteistyössä