Mitä farmariautoa suosittelet koiralliselle lapsiperheelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sagapaga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hintaluokka? Meillä ollut Volvo V70 -03 ja Toyota Avensis -07, nyt on autonvaihto taas uudempaan edessä ja kyllä se tulee olemaan uudempi Avensis. Nämä on niin mielipidejuttuja, jotku kun tosissaan ehdottaa vaikkapa Rellua.

Niinpä, itse ostaisin mieluummin samalla rahalla hieman vanhemman auton luotettavammalta merkiltä. Ja nämä on vain minun mielipiteitä, ei tarvitse kenenkään Rellun ym, omistajan vetää hernettä nokkaan. Kannattaa kiinnittää niihin kilometreihin huomiota, kulutukseen..

Hienoahan se olis Volvolla tai Audilla ajella, mutta rellulla mennään! :D Riippuu koirasta, pikkukäppänät mahtuu hyvin meidän kyytiin, koppa takaosassa. Ei oo ollut auton kanssa minkäänlaisia ongelmia, joten en tiedä mistä parjaus :D Pääsi megane ainakin folksamin testeissä turvallisimpien autojen joukkioon volvojen ym seuraan, jos turvallisuutta nyt arvostaa. :)

Riippuu vähän koirastakin. Me käytiin autokaupoilla mittanauhan kanssa :whistle:
Volvo v70 jäi silloin käsiin

Noin se pitää tehdäkin.

Käytettyjä on paha suositella merkin ja mallin perusteella, ovatten yksilöitä.
Kirjoittaa ylös ominaisuudet ja varusteet joita siin pitää olla ja valkkaa sit tarjolla olevista parhaan.

Mä olen joskus kattellu auton nettiautosta hakukriteereinä:
Hinta max x
Katsastettu jälkeen xxyyzz
Farkku
Vetokoukku
2xrenkaat
Lähipaikkakunta

Kriteereistä riippuen ei välttämäti kovin montaa tarjokasta ole.

Noin se pitää tehdäkin.

Käytettyjä on paha suositella merkin ja mallin perusteella, ovatten yksilöitä.
Kirjoittaa ylös ominaisuudet ja varusteet joita siin pitää olla ja valkkaa sit tarjolla olevista parhaan.

Mä olen joskus kattellu auton nettiautosta hakukriteereinä:
Hinta max x
Katsastettu jälkeen xxyyzz
Farkku
Vetokoukku
2xrenkaat
Lähipaikkakunta

Kriteereistä riippuen ei välttämäti kovin montaa tarjokasta ole.

Me ollaan haeskeltu nyt kakkosautoa ja on kyllä ollut aika huonoa tarjontaa. Mennään lauantaina katsomaan yhtä varteenotettavaa tarjokasta.

Tuon Volvon ostoaikoihin meillä oli mininoita kaukaloikänen, 2 kissaa ja ponin kokoinen koira. Vaati vähän tilaa et päästiin koko sakilla esim. viikonloppureissuun.

Yhteistyössä