Mitä eroa on tavallisilla lämpökynttilöillä partyliten tuikkiviin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adolfiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ainakii:
partyliten tuikut ja kynttilät on parafiinia ja parafiini ei kuumene kuin maks. 65 asteeseen, eikä tee iholle kaatuessaan palovammoja, kun taas tavalliset tuikut ja kynttilät on steariinia joka lämpenee lähes 100 asteeseen ja sula steariini voi aiheuttaa pahat palovammat.

No ei minulle ole tullut yhdestäkään normaali steariini kynttilän kaatumisesta iholleni mitään palovammoja, jos iho on herkkähipiäinen niin eiköhän silloin tule noista partynkin kynttilöistä.
Esimerkkinä että minulla on tavis halpa philpsin kahvin keitin, kaverini kaatoi kahvin päälleen ja sai kamalat palovammat jalalleen :(
minä yksi aamu toheloin samalla kahvinkeittimellä ja ei mitään ;)

Ja noiden party juttujen tuikkukipot on täysin käyttökelvotonta roskaa kaapissa jos et osta niihin niiden omia tuikkuja,ne kun ei kestä normi tuikun lämpöä ja monikaan jälleenmyyjä ei tätä tiedä tai ei halua sanoa.

jos tarkotat somisteiden kestävyyttä, niin kyllä siitä konsultit tietää ja se
kuuluu kutsuilla kertoa, et ei kestä steariinikynttilöiden lämpöä. jos et konsultin työstä mitään tiedä niin ei ehkä tuollaista kannattaisi väittää

Ottiks noin voimille ja kunnialle :laugh:
Ei kuule ole kiva niitä mitä lie 'somisteita' saada joululahjaksi kun on roskia,minähän en moisia ylihinnoiteltuja ostele.
Mutta tässä se taas nähdään kuinka tyhmiä monikin on ja siksi ostaa näitä kun ei muuten voi jotakin kippoa käyttää,
että keinohan se tuokin on saada myytyä tuotetta.

Ja en itse toimi myyjänä,kerran ole erehtynyt näille kutsuille ja se riitti.Sain aivan muuta kautta tiedon noiden 'somisteiden' osalta tosin kun itse konsultti olisi sitä kutsuilla kertonut.

ei kuule ota voimille eikä kunnialle tuollasten idioottien mielipiteet. se on sun oma asias mitä sä ajattelet ja ei oo multa mitenkään pois ettet tuotteita osta. ja edelleenkään ei ole keino myydä tuotteita, vaan jokaisen myyjän kuuluu kyllä kertoa ettei niitä voi käyttää, kun parafiinikynttilöiden kanssa.
eli, jos et edelleenkään tiedä myyjän työstä mitään niin ei kannata perättömiä väitteitä keksiä, et ois jotain myynti kikkoja

Siis mitä mun kuuluis tietää myyjän työstä joka ei edes minua kiinnosta?
Ja ei monikaan myyjä kerro tuota,että turha niin väittää;)
Monikohan taas tänäkin jouluna saa näiden jotakin 'somisteita' lahjaksi ja joutuu sitten toteaman että heitämpä roskiin kun kerran oli kertis tuote ja ei toimi muilla vastaavilla kynttilöillä..

Ja mitenkä niin ei nuo niiden omat 'somiste' kipot ole myyntikikka? Onhan ne jos kerran ei voida mitenkään muuten käyttää kuin ylihinnoiteltujen tuikkujen kanssa

ei kuule ota voimille eikä kunnialle tuollasten idioottien mielipiteet.

eli, jos et edelleenkään tiedä myyjän työstä mitään niin ei kannata perättömiä väitteitä keksiä, et ois jotain myynti kikkoja

Kappas kappas... onkohan tuo Partyliten yleinen linja ja mielipide? Että jos asiakas kritisoi hän on idiootti ja sen saa myyjä möläyttää päin ja jos kertoo kokemuksistaan niin myyjä saa sanoa valehtelijaksi ellei kokemus ole firmaa imarteleva?

:laugh: noloa...

Mä olen sanonut vaan, että omalla vastuulla polttaa muiden valmistamia kynttilöitä Partyliten somisteissa. Mutta en ole koskaan kuullut, että olisi hajonnut somiste sen takia, et siinä on poltettu jotain muuta kuin partyliten tuikkivaa. Ainakin mun äiti on ihan rohkeasti poltellut vähän mitä milloinkin. Mutta ainahan se on mahdollista että kynttiläalusta rikkoontuu, oli se sitten iittalan tai partyliten valmistama (olen kuullu että kivi-tuikut on poksahtanu rikki, olen kuullu et partylite on poksahtanu rikki). Eli ei mikään tuote ole 100% turvallinen kun tulesta puhutaan.

Kyllä näyttää olevan erittäin tärkeä puheenaihe, kun noin ihmiset kiivastuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Niin, jokaisella on makunsa näissäkin asioissa.

Mä olen itselleni perustellut Partyliten ostamista sillä, että ne ovat

- laadukkaampia (kyllä se tuikkivan ulkonäkö jo on edukseen kun vertaa markettien kopioita)
- tuoksuja on useita ja monet niistä ovat ihania, että niitä on vaan "pakko saada". Varsinkin siivouspäivän iltana laitetaan miehen kanssa kotiin tuoksukynttilöitä palamaan.
- alkuperäinen suunnittelu, ne tosiaan eivät ole kopioita. Vertaa esimerkiksi aitoa mariskoolia ja kopioita, aidothan maksaa melko paljon verrattuna markettien kopioihin, ja minä ainakin otan mieluummin sen aidon ;)

Mutta mä ymmärrän myös niitä, jotka käyttää sen rahan mieluummin johonkin muuhun. Kaikki ei edes huomaa sitä eroa, eikä toisaalta välitäkään. Mutta mulle se on jotain pientä luxusta arkeen, on ne kumminkin kauniimpia mun mielestä, kuin havin tuikut :)

mä en ainakaan pidä mariskooleista oli sitten aitoja tai feikkejä. Heitin just pari "ihanaa" lahjaa menemään.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Niin, jokaisella on makunsa näissäkin asioissa.

Mä olen itselleni perustellut Partyliten ostamista sillä, että ne ovat

- laadukkaampia (kyllä se tuikkivan ulkonäkö jo on edukseen kun vertaa markettien kopioita)
- tuoksuja on useita ja monet niistä ovat ihania, että niitä on vaan "pakko saada". Varsinkin siivouspäivän iltana laitetaan miehen kanssa kotiin tuoksukynttilöitä palamaan.
- alkuperäinen suunnittelu, ne tosiaan eivät ole kopioita. Vertaa esimerkiksi aitoa mariskoolia ja kopioita, aidothan maksaa melko paljon verrattuna markettien kopioihin, ja minä ainakin otan mieluummin sen aidon ;)

Mutta mä ymmärrän myös niitä, jotka käyttää sen rahan mieluummin johonkin muuhun. Kaikki ei edes huomaa sitä eroa, eikä toisaalta välitäkään. Mutta mulle se on jotain pientä luxusta arkeen, on ne kumminkin kauniimpia mun mielestä, kuin havin tuikut :)

mä en ainakaan pidä mariskooleista oli sitten aitoja tai feikkejä. Heitin just pari "ihanaa" lahjaa menemään.

Niinpä. Kuten tonne kirjoitinkin, makunsa kullakin. Toiset tykkää, toiset ei. Kumpikaan ei oo kummaltakaan pois? Mä kirjoitin nyt vain ihan omasta ajatusmaailmasta, miksi minä noita tykkään ostaa :)

Mä olen sanonut vaan, että omalla vastuulla polttaa muiden valmistamia kynttilöitä Partyliten somisteissa. Mutta en ole koskaan kuullut, että olisi hajonnut somiste sen takia, et siinä on poltettu jotain muuta kuin partyliten tuikkivaa. Ainakin mun äiti on ihan rohkeasti poltellut vähän mitä milloinkin. Mutta ainahan se on mahdollista että kynttiläalusta rikkoontuu, oli se sitten iittalan tai partyliten valmistama (olen kuullu että kivi-tuikut on poksahtanu rikki, olen kuullu et partylite on poksahtanu rikki). Eli ei mikään tuote ole 100% turvallinen kun tulesta puhutaan.

Kyllä näyttää olevan erittäin tärkeä puheenaihe, kun noin ihmiset kiivastuu :D

Nimenomaan noin olen minäkin ohjeistanut, eikä ole munkaan korviin kantautunut tietä rikoontuneesta somisteesta tavallisen tuikun takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Paljon kynttilät maksaa? Netistä en löydä hintoja :(. Pystyykö niitä muuten tilaa netistä? Haluisin tuoksukynttilöitä lahjaksi :)

Heipparallaa,
jokos olet saanut lahjat ostettua? Itseltäni aloittelevana konsulttina löytyy kotoa vino pino noita katalogeja tarjousesitteineen, jotka vanhenevat vuoden loppuun mennessä. Voin nakata sullekkin postissa yhden, mikäli tarvetta? Ei kustanna vastaanottajalle mitään, vaikket mitään tilaisikaan :)

Yhteistyössä