Mini läppäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peuhu68
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peuhu68

Jäsen
09.08.2006
309
0
16
Tietäiskö kukaan mitä eroa on tavallisen kokoisella ja mini läppärillä muuta kuin koko ja hinta. Hinta ero on niin huima et olen ajatellut et pakkohon niillä on jotain eroa suoritus kyvyssä tai jossain olla. Miten muuten onko kokemusta onko sellaine hyvä koti käytössä ihan perusjuttuihin?

Kiitos vastanneille. En tiedä mallista jonka haluaisin mut huomannut olen että eroja muistissa jne. Suositelkaa jotain hyvää mallia!Perus käyttöön tulisi. Ajattelin jos antaisi tän ison läppärin lapsille peli käyttöön ja itselle ostaisi sellaisen pienen surffailuun.

Mä en osaa suositella mitään erityisesti, mutta on se näyttö sitten aika pieni, jos se on 7"...

Entä jos ostat jonkun 15" mikä on kaikista halvin, saat uuden varmaan alle 400 euron.

Flybook on vertailun kolmesta kannettavasta tietokoneesta pienikokoisin, eikä sillä ole painoa kuin noin 1,2 kilogrammaa, leveyttä 235, syvyyttä 155 ja paksuutta kokoontaitettuna 31 millimetriä.
Vertailu http://www.minilapparit.info

Mulla on tää miniläppäri mikä Elisalla oli tarjouksessa ja ihan loistava. :) En vaihtais enää tavalliseen.
9" näyttö, cd asemaa ei ole mutta enpä sitä tarvi..
Kaikki perus jutut menee, pelejäkin, mitä mä pelaan, voi pelata, muistia saa tikulla lisää.. yms...

Yhteistyössä