V
v
Vieras
Ei tarvi kärvistellä kutsuilla, huutis on pullollaan Partyliteä ja eräällä myyjällä ne ovat huomattavasti halvempia kuin ostaessa kekkereiltä... :whiste:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Varsinkin siivouspäivän iltana laitetaan miehen kanssa kotiin tuoksukynttilöitä palamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja takaapäin:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Varsinkin siivouspäivän iltana laitetaan miehen kanssa kotiin tuoksukynttilöitä palamaan.
Aah niin herkkää nusasta kynttilän valossa puhtaan kodin hyvälle tuoksuvan keittiön pöydällä....
Alkuperäinen kirjoittaja ainakii:partyliten tuikut ja kynttilät on parafiinia ja parafiini ei kuumene kuin maks. 65 asteeseen, eikä tee iholle kaatuessaan palovammoja, kun taas tavalliset tuikut ja kynttilät on steariinia joka lämpenee lähes 100 asteeseen ja sula steariini voi aiheuttaa pahat palovammat.
Alkuperäinen kirjoittaja ainakin nämä edut:ja ovat tehtynä muovikuppeihin, jolloin ei tule metallihaittoja kaatopaikalle.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ainakin nämä edut:ja ovat tehtynä muovikuppeihin, jolloin ei tule metallihaittoja kaatopaikalle.
Sun mielestäsi on etu, että se kynttilä on kierrätykseen kelpaamattomassa muovikipossa, eikä metallisessa jonka voi laittaa metallinkeräykseen?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Mulla on sitten puoli vaihtoehto, oon joskus ostanu tuikkivia just niiden muovikippojen takia, nyt otan metallikiposta tuikun ja siirrän sen muovikippoonToimii hyvin.
Metalli kierrätykseen ja muovi kiertää mulla kotona, samat kipot käytössä jo kolmatta talvea
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ainakin nämä edut:ja ovat tehtynä muovikuppeihin, jolloin ei tule metallihaittoja kaatopaikalle.
Sun mielestäsi on etu, että se kynttilä on kierrätykseen kelpaamattomassa muovikipossa, eikä metallisessa jonka voi laittaa metallinkeräykseen?![]()
![]()
Enpä usko että monikaan välittää kierrättämisestä, roskikseen ne sekajätteeseen menee.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ainakin nämä edut:ja ovat tehtynä muovikuppeihin, jolloin ei tule metallihaittoja kaatopaikalle.
![]()
Enpä usko että monikaan välittää kierrättämisestä, roskikseen ne sekajätteeseen menee.
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ainakin nämä edut:ja ovat tehtynä muovikuppeihin, jolloin ei tule metallihaittoja kaatopaikalle.
![]()
mie välitänja muutama muu ja...
Alkuperäinen kirjoittaja v:Valtaosa tuskin kierrättää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja ainakii:partyliten tuikut ja kynttilät on parafiinia ja parafiini ei kuumene kuin maks. 65 asteeseen, eikä tee iholle kaatuessaan palovammoja, kun taas tavalliset tuikut ja kynttilät on steariinia joka lämpenee lähes 100 asteeseen ja sula steariini voi aiheuttaa pahat palovammat.
No ei minulle ole tullut yhdestäkään normaali steariini kynttilän kaatumisesta iholleni mitään palovammoja, jos iho on herkkähipiäinen niin eiköhän silloin tule noista partynkin kynttilöistä.
Esimerkkinä että minulla on tavis halpa philpsin kahvin keitin, kaverini kaatoi kahvin päälleen ja sai kamalat palovammat jalalleen
minä yksi aamu toheloin samalla kahvinkeittimellä ja ei mitään
Ja noiden party juttujen tuikkukipot on täysin käyttökelvotonta roskaa kaapissa jos et osta niihin niiden omia tuikkuja,ne kun ei kestä normi tuikun lämpöä ja monikaan jälleenmyyjä ei tätä tiedä tai ei halua sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Valtaosa tuskin kierrättää.![]()
Höpö höpö, harvassa on niin itsekkäät ihmiset.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Valtaosa tuskin kierrättää.![]()
Ei vaan normi-ihmiset eivät välitä kierrättämisestä, vain valveutuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja ainakii:partyliten tuikut ja kynttilät on parafiinia ja parafiini ei kuumene kuin maks. 65 asteeseen, eikä tee iholle kaatuessaan palovammoja, kun taas tavalliset tuikut ja kynttilät on steariinia joka lämpenee lähes 100 asteeseen ja sula steariini voi aiheuttaa pahat palovammat.
No ei minulle ole tullut yhdestäkään normaali steariini kynttilän kaatumisesta iholleni mitään palovammoja, jos iho on herkkähipiäinen niin eiköhän silloin tule noista partynkin kynttilöistä.
Esimerkkinä että minulla on tavis halpa philpsin kahvin keitin, kaverini kaatoi kahvin päälleen ja sai kamalat palovammat jalalleen
Ja noiden party juttujen tuikkukipot on täysin käyttökelvotonta roskaa kaapissa jos et osta niihin niiden omia tuikkuja,ne kun ei kestä normi tuikun lämpöä ja monikaan jälleenmyyjä ei tätä tiedä tai ei halua sanoa.
jos tarkotat somisteiden kestävyyttä, niin kyllä siitä konsultit tietää ja se
kuuluu kutsuilla kertoa, et ei kestä steariinikynttilöiden lämpöä. jos et konsultin työstä mitään tiedä niin ei ehkä tuollaista kannattaisi väittää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Valtaosa tuskin kierrättää.![]()
Sun normi-tuttusi on aika outoja. Kyllä mun tuttavista kaikki tuollaiset perus-kierrätysjutut tekee, se ei ole valveutuneisuutta vaan ihan se normi täällä...
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Valtaosa tuskin kierrättää.![]()
Sun normi-tuttusi on aika outoja. Kyllä mun tuttavista kaikki tuollaiset perus-kierrätysjutut tekee, se ei ole valveutuneisuutta vaan ihan se normi täällä...
Tässä rivitaloyhtiössä pari vuotta asuneena olen pannut merkille, että sekajäteastiat tursuaa ja nuo lajitteluastiat ovat aina lähes tyhjillään...
Alkuperäinen kirjoittaja v:Tässä rivitaloyhtiössä pari vuotta asuneena olen pannut merkille, että sekajäteastiat tursuaa ja nuo lajitteluastiat ovat aina lähes tyhjillään...
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja ainakii:partyliten tuikut ja kynttilät on parafiinia ja parafiini ei kuumene kuin maks. 65 asteeseen, eikä tee iholle kaatuessaan palovammoja, kun taas tavalliset tuikut ja kynttilät on steariinia joka lämpenee lähes 100 asteeseen ja sula steariini voi aiheuttaa pahat palovammat.
jos tarkotat somisteiden kestävyyttä, niin kyllä siitä konsultit tietää ja se
kuuluu kutsuilla kertoa, et ei kestä steariinikynttilöiden lämpöä. jos et konsultin työstä mitään tiedä niin ei ehkä tuollaista kannattaisi väittää
Ottiks noin voimille ja kunnialle
Ei kuule ole kiva niitä mitä lie 'somisteita' saada joululahjaksi kun on roskia,minähän en moisia ylihinnoiteltuja ostele.
Mutta tässä se taas nähdään kuinka tyhmiä monikin on ja siksi ostaa näitä kun ei muuten voi jotakin kippoa käyttää,
että keinohan se tuokin on saada myytyä tuotetta.
Ja en itse toimi myyjänä,kerran ole erehtynyt näille kutsuille ja se riitti.Sain aivan muuta kautta tiedon noiden 'somisteiden' osalta tosin kun itse konsultti olisi sitä kutsuilla kertonut.