Mitä baariin näillä keleillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
suosittelen sitten yläosaksi vähän peittävämpää paitaa. anteeksi, mutta miusta kamalan näköistä baarissa ne tytöt joilla farkku roiskeläppä, saappaissa 9 cm korot JA joku niukka pikkurätti tissien päällä... muuten asusi kuullostaa oikein hyvältä,pitempi takki vaan suojaksi kylmää vastaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
suosittelen sitten yläosaksi vähän peittävämpää paitaa. anteeksi, mutta miusta kamalan näköistä baarissa ne tytöt joilla farkku roiskeläppä, saappaissa 9 cm korot JA joku niukka pikkurätti tissien päällä... muuten asusi kuullostaa oikein hyvältä,pitempi takki vaan suojaksi kylmää vastaan :)

No apua ei kai noi vaatteet tommoset oo. :D :D Joo toi on farkkuminari muttei mikään roiskeläppä. Minä kolmen lapsen äiti kehtasin käyttää sitäkesällä jopa ilman mitään legginsejä. Eikä mitään 9 sentin korkoja eikä ole mitkään piikkikorolliset saapikkaat. Eikä mitään pikkurättiä yläosana vaan tuollaista mustaa t-paitaa ajattelin missä on sellainen hiukan valuva kaulus. Ei näy tissit eikä perse. :D

Mä just olin viikonloppuna baarissa farkkuminarissa, sukkahousuissa ja lyhythihaisessa kauluspaidassa sekä saappaissa.
Ei palellut. Lisäksi mulla oli neuletakki, villkangastakki, hanskat, iso huivi ja hattu. Nämä vedin päälle, kun seikkailin ulkona.

Mun mielestä kuulostaa ihan hyvältä asulta, samantyyppisiä pidän usein itsekin. Ja viileämmällä ilmalla on ihanaa kun "saa" käyttää saappaita.. tai no saishan niitä käyttää vaikka juhannuksenakin, mutta voi tulla turhan lämmin :) Ja pitkä takki on ihan ehdoton, koska taksia odotellessa jne. tulee hyvin nopeasti kylmä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:

No apua ei kai noi vaatteet tommoset oo. :D :D Joo toi on farkkuminari muttei mikään roiskeläppä. Minä kolmen lapsen äiti kehtasin käyttää sitäkesällä jopa ilman mitään legginsejä. Eikä mitään 9 sentin korkoja eikä ole mitkään piikkikorolliset saapikkaat. Eikä mitään pikkurättiä yläosana vaan tuollaista mustaa t-paitaa ajattelin missä on sellainen hiukan valuva kaulus. Ei näy tissit eikä perse. :D

no hyvä, kuullostaa oikein hyvältä :) seksikkäältä :D mie voisin kanssa pukeutua baariin noin, jos ei olisi tätä sellullittipyllyä ja näitä tukin paksuisia jalkoja :D

Kiitokset vastauksista. Tulee käytyä niin harvoin, että on vähän kuutamolla joskus. Ensin meinasin, että laitan farkut tuon paidan kanssa, mutta sitten hoksasin että onhan mulla se minarikin. Kesällä se oli mulla baarissa legginsien ja ballerinojen kanssa.

Yhteistyössä