V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:saappaat tai nilkkurit
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:saappaat tai nilkkurit
Eikö saappaat siis ole liian talviset? Pitääkö olla korko vai käykö matalat? Molempia löytyy. Nilkkurit on kaikki sellaisia, että vaatii housut, ei siis sovi muuten.
Siskoni (20v baarihiiri) sanoi, että korkkarit tai ballerinat.
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Mä laittasin jo korkkarit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:saappaat tähän aikaa vuodesta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:saappaat tai nilkkurit
Eikö saappaat siis ole liian talviset? Pitääkö olla korko vai käykö matalat? Molempia löytyy. Nilkkurit on kaikki sellaisia, että vaatii housut, ei siis sovi muuten.
Siskoni (20v baarihiiri) sanoi, että korkkarit tai ballerinat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Mä laittasin jo korkkarit![]()
Jotenkin ehkä oudoksun silti vissiin ajatusta.... Mulla on sellaiset tylppäkärkiset perusavokkaat, korkkarit siis. Hyvin yksinkertaiset, mutta sopiiko ne vai onko nyt kaikilla teräväkärkisiä? Ja sopiiko ne paksumpien sukkisten kans? Ei nyt mitään villasukkiksia mutta mustat hiukan normia vahvemmat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:saappaat tähän aikaa vuodesta
Okei entäs takki?
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:saappaat tähän aikaa vuodesta
Okei entäs takki?
pitkä takki....
Juu samaa mieltä: paksut sukkahousut + taviskorkkarit = ei hyvä yhdistelmä. Eli laita vaan ne saappaat tai korkkareiden kanssa jotkut muut sukkiksetAlkuperäinen kirjoittaja qwer:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Mä laittasin jo korkkarit![]()
Jotenkin ehkä oudoksun silti vissiin ajatusta.... Mulla on sellaiset tylppäkärkiset perusavokkaat, korkkarit siis. Hyvin yksinkertaiset, mutta sopiiko ne vai onko nyt kaikilla teräväkärkisiä? Ja sopiiko ne paksumpien sukkisten kans? Ei nyt mitään villasukkiksia mutta mustat hiukan normia vahvemmat.
Avokkaiden / korkkarien kanssa ei paksuja sukkiksia. Saappaat hyvät vielä näillä ilmoilla. Mä laittaisin pitkähkön takin, jos meinaat yötä myöten olla. Palelet muuten.