Millaiset kengät baariin nyt jos päällä on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saappaat tai nilkkurit

Eikö saappaat siis ole liian talviset? Pitääkö olla korko vai käykö matalat? Molempia löytyy. Nilkkurit on kaikki sellaisia, että vaatii housut, ei siis sovi muuten.

Siskoni (20v baarihiiri) sanoi, että korkkarit tai ballerinat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
saappaat tai nilkkurit

Eikö saappaat siis ole liian talviset? Pitääkö olla korko vai käykö matalat? Molempia löytyy. Nilkkurit on kaikki sellaisia, että vaatii housut, ei siis sovi muuten.

No, asun Pohjois-Suomessa eikä täällä vielä hirveästi nää ballerinoja :D Mut sehän riippuu aivan siitä mitä sielläpäin jo voi pitää. Miksei korkkaritkin kävis, jos muuten sopivat asuun.

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Mä laittasin jo korkkarit :)

Jotenkin ehkä oudoksun silti vissiin ajatusta.... Mulla on sellaiset tylppäkärkiset perusavokkaat, korkkarit siis. Hyvin yksinkertaiset, mutta sopiiko ne vai onko nyt kaikilla teräväkärkisiä? Ja sopiiko ne paksumpien sukkisten kans? Ei nyt mitään villasukkiksia mutta mustat hiukan normia vahvemmat.

saappaat tai nilkkurit

saappaat mis korot. hah balleriinat, niin jos on tosiaan teinipissis

Vähän mua nauratti tänään kun olin Helsingin keskustassa, jotkut naiset käveli jo sandaalit jalassa :D mittari näytti +7 astetta, välillä paistoi aurinko mutta tosi kylma tuuli silti oli :D Ei ehkä ihan sandaalikeliä vielä..ainakaan mun mielestä.

Jotenkin ehkä oudoksun silti vissiin ajatusta.... Mulla on sellaiset tylppäkärkiset perusavokkaat, korkkarit siis. Hyvin yksinkertaiset, mutta sopiiko ne vai onko nyt kaikilla teräväkärkisiä? Ja sopiiko ne paksumpien sukkisten kans? Ei nyt mitään villasukkiksia mutta mustat hiukan normia vahvemmat.

Avokkaiden / korkkarien kanssa ei paksuja sukkiksia. Saappaat hyvät vielä näillä ilmoilla. Mä laittaisin pitkähkön takin, jos meinaat yötä myöten olla. Palelet muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja qwer:

Avokkaiden / korkkarien kanssa ei paksuja sukkiksia. Saappaat hyvät vielä näillä ilmoilla. Mä laittaisin pitkähkön takin, jos meinaat yötä myöten olla. Palelet muuten.
Juu samaa mieltä: paksut sukkahousut + taviskorkkarit = ei hyvä yhdistelmä. Eli laita vaan ne saappaat tai korkkareiden kanssa jotkut muut sukkikset :)

Kauheesti ei ole vaihtoehtoja. Tommonen lyhyt vaalea kevättakki on, muut on sitten ulkoilupuvuntakkeja ja villakangastakki on sit olemassa semmonen pidempi, mutta voiko semmosta nyt enää laittaa?

saappaat ei tosiaan liikaa hameen kanssa. Ei tuolla nyt sentään kesä vielä ole :o

kyllä tuolla yöllä kylmä tulee ihan varmasti.

Joskus harvoin käyn baarissa. Kerran sitten lähdin ja odottelin kaveria jonkun aikaa ulkona. Mä tutisin kylmästä (oli viime syksyä ja jo pikkupakkasia) talvitakissani ja en voi käsittää ku katselin naisten pukeutumista. Monet meni minimini-hameessa ja lyhyessä takissa eikä siis minkäänlaisia sukkahousuja edes :o

mun mielestä outoa jos seksikkyys menee terveyden edelle. Eikä ole edes seksikästä jos ei osaa sään mukaisesti pukeutua, näyttää tyhmältä.

Yhteistyössä