V
"vieras"
Vieras
Ei kiinnostakaan, arvostan muita asioita.
Oletteko jo löytäneet sijaissynnyttäjän lapsillenne? Tuleeko kalliiksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kiinnostakaan, arvostan muita asioita.
En minä väittänyt niitä ihmisiä ällöttäväksi. Enkä ole ketään kieltänyt toimimasta miten toimivat, kirjoitin vain, että se on niin ennalta-arvattavaa ja sen vuoksi huvittavaa. En kuitenkaan ole pyytänyt ihmisiä siitä luopumaan.
Minua jaksaa vuodesta toiseen ihnetttää se glooria, mitä suomalaiset maahanmuuttajiin liittää. Ihan sama, vaikka yrittäjä olisi veroja kiertävä orjuuttaja, niin se on vaan niin hienoa kun ne kuitenkin yrittää. Ja sitten vastakohdaksi suomalainen sossupummi (joita riittää, sitä en kiellä).
Ihan sama mitä ruokaa paikoissa tehdään, ihan sama mistä raaka-aineista ruoka tehdään ja millä hygieniatasolla, se on niin hienoa. Oikeastihan te tykkäätte siitä, että se ruoka on halpaaLaadusta viis. Ja laatuhan ei ole sama asia kuin se, että se ruoka "maistuu hyvälle". Samaan aikaan suomalainen vain haaveilee ravintolayrittäjyydestä, koska hän haluaisi ehkä panostaa laatuun ja visuaalisuuteen, mutta tietää, ettei kukaan maksa hänen hintojaan vaikka ruoka olisi lähellä tuotettua ja laadukasta, koska suomalaisille kelpaa halpa höttö mieluummin.
Minua jaksaa vuodesta toiseen ihnetttää se glooria, mitä suomalaiset maahanmuuttajiin liittää. Ihan sama, vaikka yrittäjä olisi veroja kiertävä orjuuttaja, niin se on vaan niin hienoa kun ne kuitenkin yrittää. Ja sitten vastakohdaksi suomalainen sossupummi (joita riittää, sitä en kiellä).
Ihan sama mitä ruokaa paikoissa tehdään, ihan sama mistä raaka-aineista ruoka tehdään ja millä hygieniatasolla, se on niin hienoa. Oikeastihan te tykkäätte siitä, että se ruoka on halpaaLaadusta viis. Ja laatuhan ei ole sama asia kuin se, että se ruoka "maistuu hyvälle". Samaan aikaan suomalainen vain haaveilee ravintolayrittäjyydestä, koska hän haluaisi ehkä panostaa laatuun ja visuaalisuuteen, mutta tietää, ettei kukaan maksa hänen hintojaan vaikka ruoka olisi lähellä tuotettua ja laadukasta, koska suomalaisille kelpaa halpa höttö mieluummin.
Ihan sama mitä ruokaa paikoissa tehdään, ihan sama mistä raaka-aineista ruoka tehdään ja millä hygieniatasolla, se on niin hienoa. Oikeastihan te tykkäätte siitä, että se ruoka on halpaaLaadusta viis. Ja laatuhan ei ole sama asia kuin se, että se ruoka "maistuu hyvälle".
Täällä on suomalaasen omistama pizzeria eikä oo mikää Kotipizza. Tuo pizzeria on ollut täällä jo 90-luvun puolivälistä asti, vain nimi ja omistaja vaihtunu välillä. Suomalaasia omistajia ollu kaikki.
Eli mikä ihmeen yleistys tuo sun vastaus ny oikeen oli olevinaan.
Niin Kotipizzoista, mutta ei kaikki suomalaaset pidä jotaki Kotipizzaa... Se mun pointti tuos oli.
Kerro vaan ihan rehellinen mielipiteesi tästä aiheesta. Tuleeko sellainen tunne, että mies on mennyt siitä mistä aita on matalin?
Siinä kyllä oletettiin kaikkien suomalaasten pizzeriayrittäjien pitävän jotaki Kotipizzaa... Mutta ihan miten vain. En jaksa vääntää ratakiskosta sulle.
Mites se sun oma arabi miehes? Onko jo tulossa tänne?
kysyin vaan kun ajattelin että siksi kysyt noista ajatukista pizzeriaan liittyen, vaikken tiedä vaikka miehes olis professori. Mutta ei kannata tänne tullakaan, uae on mukavampi ja lämpimämpi asuinmaa.ja suomalaisten tavat voisi olla liikaa.Ei ole koskaan ollutkaan tulossa. Miksi automaattisesti oletetaan, että kaikki olisivat tulossa Suomeen?
kysyin vaan kun ajattelin että siksi kysyt noista ajatukista pizzeriaan liittyen, vaikken tiedä vaikka miehes olis professori. Mutta ei kannata tänne tullakaan, uae on mukavampi ja lämpimämpi asuinmaa.ja suomalaisten tavat voisi olla liikaa.
Voi kristus taas joitaki. Mä en ollu missää vääräs, mutta jatka sä toki tuota typerää vänkäämistä jos se tuo sun lauantaihin sisältöä.