Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muistan vain sun juttujesi perusteella, miestä ei pahemmin miehen "velvollisuudet" kiinnosta. Ainakaan naista (vai sinua?) kohtaan?Nimenomaan ei ole sellainen munaton mies, jonka tehtävänä on naisten piirittely tai baareissa käynti. Se jos vasta on munatonta, ainakin minun mielestäni.
En juokse minkään varakkuuden perässä. Mistä sinä minun haaveeni tiedät? Itse en ole tänne juurikaan mistään haaveista kirjoittanut, kun ei sellaisia ole tapana useinkaan ajatella. Ennemmin päivä kerrallaan.
Ei itse työssä sinällään mitään vikaa olekaan, vaan siinä koko kuviossa. Se on jotenkin niin ennalta arvattavaa. Suomalainen nainen tapaa ulkomailla miehen ja sitten itketään ulkoministeriössä, että pitää lupa saada ja ollaan ehkä jo raskaana, kohta mies onkin jo Suomessa pizzanpaistajana. Minua jotenkin ällöttää tuo asioiden eteneminen.
Mutta olen varmaankin ahdasmielinen.
Sitten jos on työn tarpeessa niin katsotaan vaan onko mitään tarjolla ja toimitaan sen mukaan, niin se on täällä Suomessakin mennyt.
On minulla rahaa, mutta olen kirjoittanut, että rahaa menee kohtuuttoman paljon mm. tähän vuokra-asuntoon jne.
Ilmeisesti on TAAS tämä sama ihminen paikalla. Miksi kirjoitat AINA tytön ja pojan? En ole missään kirjoittanut, että haluaisin TYTÖN JA POJAN! Olen kirjoittanut, että jos saan lapsen niin toivoisin poikalasta ja jos saan useampia lapsia, niin toivoisin, että enemmistö lapsista olisi poikia.
Joillekin ihmisille sopii se, että asutaan esimerkiksi eri rakennuksissa. Kaikki eivät halua olla aina koko ajan tekemisissä keskenään. Itse ennemminkin ihmettelen näitä pariskuntia, joiden pitää kysyä lupa jos lähtee jonnekin, ei välttämättä saa käydä yksin missään jne.
Miksi sinä kuvittelet, ettei siellä olisi työmahdollisuuksia? Eihän se edes oikeastaan ole enää mikään arabivaltio (paitsi virallisesti), täynnä kaikkia muita kuin paikallisia ihmisiä. En enää edes tykkää käydä siellä. Huonontunut vuosi vuodelta koko paikka. Joten voikin olla, etten haluaisikaan asua siellä. Varmaan jossain aidommassa paikassa viihtyisin paremmin. En osaa mistään tietystä työpaikastakaan sanoa, koska en osaa täällä Suomessakaan. Sitten jos on työn tarpeessa niin katsotaan vaan onko mitään tarjolla ja toimitaan sen mukaan, niin se on täällä Suomessakin mennyt.
Minä en ole ketään arvostellut alempiarvoiseksi.
Luulin, että olet kirjoittanut täällä aiemmin, koska tällä palstalla joku aina virheellisesti väittää minun haluavan tytön ja pojan, vaikka en ole niin koskaan kirjoittanut. =)
Kyllä se on jo huomattu, että moni pitää minua aivan mielenvikaisena.
Ei kiinnostakaan, arvostan muita asioita.