Mitä ajattelisitte jos saisitte tietää, että miehenne käyttäisi huumeita kun käy baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Epäilisin että se joka siitä kertoo, on erehtynyt henkilöstä. Ellei sit mies kertois itse. En tiiä mitä ajattelisin. Ei se käy baareissa, eikä halua huumeita kokeilla.

Mulla ei ole syytä epäillä tätä ihmistä, joka mulle kertoi. Ei ole minun mies kyseessä, mutta kuuluu ystäväpiiriin. Vaimo ei tiedä, ja kaksi teini-ikäistä lasta heillä. Surullista.. En mene kertomaan tai sotkeutumaan, mut jotenkin ajattelen tästä miehestä aivan eri tavalla.

Mä en katselis hetkeäkään. Se olis välittömästi uuden kämpän etsiminen miehellä edessä ja takaisin ei olisi tulemista ennenkuin tollanen koomailu olisi loppu. Varmaan jonkun mielestä julmaa, mutta mä olen tässä asiassa aivan ehdoton.

Se käy vielä vieraissakin, kun juhlii aineissa. On siinä oikein vauhtiveikko. Ongelmana tässä on se, että he käyvät joskus meillä illanistujaisissa, ja minua nyt inhottaa tämä ihminen niin paljon, että tekis mieli katkasta välit kokonaan. Mullakin on nimittäin jyrkkä kanta tämmöseen. Eri juttu, jos joku teini kokeilee tyhmyyksissään, mutta kun on todellakin hyvä työpaikka ja vaimo, ja tuon ikäiset lapset. Ja sit pitää käyttäytyä kuin idiootti... grrr, pistää vihaks.

Ihmiset kuvittelee, että se on jotenki harvinaista mut väärässä ovat. Tosi moni juhlii baarissa piripäissään, nappaa essoja tai jos on rahaa vetää koksua. Se on monelle arkipäivää. Enkä mä tiedä, onko se sit pahempi ku alkoholi? Onko? Ei jos pysyy kohtuudessa, luulen.

No ainakin kännääminen on laillista. Kyllä siinä on kaikki hyvä elämässä vaakalaudalla kun rupee leikkimään tuommosilla asioilla. Aika monet tietää, ja tällä ihmisellä vois mennä työpaikka aika helposti alta jos työnantaja sais tietää. Ehkä se ei sit haittaa.

[QUOTE="anu";24974801]Ihmiset kuvittelee, että se on jotenki harvinaista mut väärässä ovat. Tosi moni juhlii baarissa piripäissään, nappaa essoja tai jos on rahaa vetää koksua. Se on monelle arkipäivää. Enkä mä tiedä, onko se sit pahempi ku alkoholi? Onko? Ei jos pysyy kohtuudessa, luulen.[/QUOTE]

Kohtuus ja huumeet eivät oikein mahdu samaan lauseeseen.

Yhteistyössä