Mitä ajattelisitte jos äitinne sanoisi teille näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suruissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suruissaan

Vieras
Kerroin lapseni toiveista saada kaksi siskoa. Mulla ei ole tällä hetkellä miestä, mutta exällä on uusi nainen ja heillä yhteinen lapsi. Äitini sanoi, että no kyllä se jää mun exän tehtäväksi saada meidän lapselle ne sisarukset.

Mulle tuli niin helvetin paha olo! Äitini kyllä tietää mun suurimman toiveen olevan se, että saisin lapsen. Ja aion kyllä sellaisen saadakin kunhan on sopiva mies kumppaniksi.

En ole mitenkään huono äiti ja huolehdin lapsestani. Mikä oikeuttaa sanomaan noin! Ja vieläpä oma äiti. :(

No minun äiti hehkuttaa 'seja se ovat raskaana, noillekin tuli vauva, tuossa talossa juhlitaan pian ristiäisiä'
Itse olen vast'ikään kokenut keskenmenon ja äitini sanat satuttaa. Eilen mitta täyttyi ja karjaisin 'vittu ko kiinnostaaki'. Meni äiteekin hiljaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
No olipa kyllä törkee.. Mä olisin varmasti jo sanonut suorat sanat jos tommosta kuulisin oman äidin tai kenen tahansa suusta ...! :(

No eipä hänelle voi tuolla tavalla mennä sanomaan koska siinä saa vain itse haukut päälle. :( Hän saa kyllä sanoa mitä lystää, mutta annappa olla jos hänelle sanoo jotakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
No olipa kyllä törkee.. Mä olisin varmasti jo sanonut suorat sanat jos tommosta kuulisin oman äidin tai kenen tahansa suusta ...! :(

No eipä hänelle voi tuolla tavalla mennä sanomaan koska siinä saa vain itse haukut päälle. :( Hän saa kyllä sanoa mitä lystää, mutta annappa olla jos hänelle sanoo jotakin.

tuommosille ihmisille justiin mä sanonkin takaisin.. jotka luulee että ite vaan saa sanoa mitä huvittaa. ehkä rupeaa sitten pikku hiljaa tajuamaan, että muillakin ihmisillä on tunteet ja mielipiteet jne...