mitä ajattelisit tällaisesta miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tytteli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuin että hieman laski miehen pisteet silmissä kun kuulin että exsänsä oli kertonut raskaudesta niin tämä oli kääntynyt ympäri ja jättänyt exsänsä ja koiransa ja sen jälkeen ei ole edes kuulumisia kysellyt. Mietin jos se ex olisinkin ollut minä... mies kyllä sanoo että ex teki hänen elämästä helvettiä monta vuotta.

Eiköhän sen pojan olisi kannattanut lähtee ennen kun alko väkivaltaiseksi, jos elämä kerran oli helvettiä eksän kanssa.
Olet kerran jo huomannut pojassa asioita, jotka ei sovi omaan moraaliisi, lähde suhteesta kun se on vielä alussa ja lähtö helpompaa.

[QUOTE="tytteli";28395555]Kannattaako hyvin alkanut suhde päättää tuollaisten syytöksien takia? Mitään todisteita mistään en ole nähnyt[/QUOTE]

Sun mielestä unelmamies on sellainen, joka ei pidä huolta omasta lapsestaan? Noh, lycka till sitten vaan :)

[QUOTE="tytteli";28396016]Että mies on tehnyt jotain? Vasta häntä syytetään. Olen tuntenut hänet vähän yli 2kk ja hän on ollut pelkästään hyvä minulle.[/QUOTE]

No harva mies varmaan yrittää heti ensitapaamisella tehdä vaikutusta niin että hakkaa sut ja seinään heittäessä paljastaa samalla että "pistin tuossa eksäni paksuksi jota myös hakkasin, mutten aio olla sen kersan tai eksän kanssa missään tekemisissä!"
Vai tehoaisiko tuokin sinuun ja ajattelisit sen miehen olevan vaan väärin ymmärretty raukka joka sinun käsittelyssä muuttuu unelmienprinssiksi?

En tiedä haluaisinko edes meidän uuteen elämään lapsia vanhasta liitosta muistuttamaan että hyvä näin.. mutta enemmän mietin sitä kun heidän suhteensa loppui edellisenä päivänä kun me aloimme olla yhdessä. Ja heillä kuitenkin takana 6 vuoden suhde. Mies kyllä vakuuttaa että oli jo päässyt yli mutta epäilen voiko päästä näin pian ja käyttääkö minua vain laastarina

[QUOTE="tytteli";28396153]Ole mitään rakentavia neuvoja miten tästä eteenpäin?[/QUOTE]

Jatka elämääsi, ilman tätä miestä. Ansaitset ja löydät varmasti parempaa.

Ei se mies ole päässyt yli eksästään päivässä, se eksä on ollut sen miehen kanssa 6vuotta joten ennemmin uskoisin sen puheita miehen väkivaltaisuudesta kun uskoisin omaan hetken kestäneen ensivaikutelmaan.
Ja jos lapsi on tulossa niin ei se lapsi mihinkään häviä vaikkei mies yhteyttä siihen pitäisikään. Ja mieti jos saisitte omia lapsia; olisiko sulla luottavainen olo tietäen että mies on pystynyt jo yhden lapsensa ilman tunnontuskia hylkäämään?

[QUOTE="tytteli";28396153]Ole mitään rakentavia neuvoja miten tästä eteenpäin?[/QUOTE]

Sulle on annettu rakentavia neuvoja jo monta eli hankkiudu eroon tuollaisesta miehestä.

[QUOTE="tytteli";28396109]On töissä, luottotiedot kyllä menneet. Mutta pystyy maksamaan..[/QUOTE]

Enhän mä ollut ilkeä? Mitä ilkeää mä sanoin, mun mielestä sovitte varmasti hyvin yhteen ihan oikeasti.

Niin mikä ongelma se sitten on, sinä itse teet siitä ongelman sen kun alat seukkaamaan. Sanoinhan jo että sovitte hyvin yhteen ja jos mieskin kerran haluaa olla niin go for it

[QUOTE="tytteli";28396214]Olen todella todella ihastunut mieheen...[/QUOTE]

Sen takia kannattaakin nyt viheltää peli poikki ennen kuin sitoudut mieheen vakavammin.
Pysähdy nyt hetkeksi miettimään; onko tuo mies oikeasti sellainen minkälaisen kanssa haluaisit esim.perustaa perheen, oletko etsinyt tuollaisia "ominaisuuksia" miehessä?
Uskotko ettei miehen väkivaltaisuus tai se syntyvä lapsi muodostuisi teille ongelmaksi myöhemmin?

Että miehen ehkä tekemät teot menevät siis oikeuteen ja jännittää millaisen tuomion hän siellä saa. Häntä syytetään useista pahoinpitelyistä ja raiskauksesta

[QUOTE="tytteli";28396279]Että miehen ehkä tekemät teot menevät siis oikeuteen ja jännittää millaisen tuomion hän siellä saa. Häntä syytetään useista pahoinpitelyistä ja raiskauksesta[/QUOTE]

Olisit maininnut tämän heti alkuunsa, en olisi vaivautunut edes vastaamaan.
Mutta keksitty juttuhan tämä taitaa olla.

[QUOTE="tytteli";28396279]Että miehen ehkä tekemät teot menevät siis oikeuteen ja jännittää millaisen tuomion hän siellä saa. Häntä syytetään useista pahoinpitelyistä ja raiskauksesta[/QUOTE]

Huh, onneks tää olikin vaan provo...

Yhteistyössä