Mitä ajattelisit jos varattu mies ehdottaisi lähisempää suhdetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskollinen jatkossakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskollinen jatkossakin

Vieras
Mitä ajattelisit jos varattu mies ehdottaisi sinulle läheisempää suhdetta? Oma avioliitto on muuten kunnossa, mutta seksihalut on miehen kanssa eriparia, eikä mies tyydytä sinua. Periaatteessa seksipuolikin pääasiassa toimii, mutta tulee kausia kun turhaudut miehen kyvyttömyyteen.
Tämä on teoreettinen kysymys, koska en aio pettää miestäni, mutta kiinnostaisi tietää mitä yleensä ajatellaan tälläisesta tilateesta.

UX4_ScarletWitch.JPG

Avengers-Team-ScarletWitch.jpg

En varmaan reagoisi oikeastaan mitenkään. Koska en lähtisi pettämään, ei ole syytä/tarvetta reagoida tai ajatella asiaa sen enempää. Siinä lähestymistilanteessa, jos kasvotusten ehdotaa, toteaisin tyyliin "kiitos, mutta ei kiitos".

Yleensä totean, et katsellaan sit kun oon vapailla markkinoilla tai mieheni on ryhtynyt kannattamaan "rakkautta kaikille"-periaatetta :cool:

Ei henk.koht. kiinnosta toisen parisuhdestatus, ei ole mun asiani kenenkään moraalia vartioida ja mistäs sitä tietää, kuinka avoin suhde heillä on.

Olen itsekin varattu, joten en suostuisi.

En suostuisi edes siinä tapauksessa, jos olisin sinkku. Minusta on tärkeää, että mies on henkisesti ja taloudellisesti sekä arjen taidoiltaan siinä määrin itsenäinen, että eroaa ensin ja asuu edes vähän aikaa omillaan ja alkaa uuden puolison etsinnän vasta sitten.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Itse asian kokeneena voin kertoa, että päälimmäinen tunne oli valtaisa pettymyt kyseistä ehdottelijaa kohtaan. Olin siihen asti pitänyt miestä hyvänä tyyppinä ja pettymys oli todella suuri, kun hän näin paljasti todellisen "pettäjän" karvansa. :(

Sama reaktio kuin yhden asian feissareille, rahan kerjääjille ja höpö-tuotteita tai roskalehtiä kauppaaville, siis kohtelias ei kiitos.
kiitti vaan tarjouksesta, mutta ei kiinnosta. Mukavaa päivänjaltkoa sulle.

Mies ei ole "sen tyylinen" että olisin odottanut tälläistä. Ja olen mielestäni antanut ymmärtää, että olen hyvässä parisuhteessa. Jäi askarruttamaan, että onko jotenkin tavallista ehdotella muille varatuille. Olen aina ajatellut, että vastaavassa tilanteessa kerron kyllä toisen puolisolle, mutta nyt olen ajatellut jättää asian huomiotta, siis kaikella tapaa. En soittele vaimolle, enkä anna vaikuttaa suhtautumiseeni mieheen. Toki jonkinlaista välimatkaa kai hyvä pitää pakollisissakin tilanteissa. No, ehkä mä oon vain sinisilmäinen.

Kertoisin olevani varattu, ja jos olisi erityisen komea ja muuten ihana mies niin sanoisin että katellaan sitten joskus jos oon vapailla markkinoilla.

En koe että olis mun asia mikä toisen parisuhdestatus on, ajattelen että jokainen hoitaa omat parisuhteensa. Mielummin paheksun pettäjää kun toista naista/miestä.

En lankeaisi, kun en sinkkunakaan koskisi varattuihin (jos asian tiedän). Vaikka minuakin on exän toimesta petetty urkalla ja aihetta olis ollut "kostaa", niin en siltkääni alentunut samalle tasolle... Petturuus (monessa muussakin asiassa) vaan on asia, joka saa mun niskavillat nousemaan ja otsanahan kiristymään... >: / Juuri läksytin ystävänikin, joka oman miehen takana pitää peliä toisen kanssa. Eivät tiettävästi ole vielä sekstailleet, mutta ei sekään vissiin kaukana ole.... *mur*

Missäs sitten kulkee mielestänne raja, mitä läheisempää voi toisen kanssa tehdä, niin ettei ole vielä pettämistä? Ja en nyt puhu sänkyyn menosta tai suutelemisesta tms vaan ihan ajatusten vaihtamisesta. Kahdestaan tapaaminen vaikka harrastuksen merkeissä on kai jo rajankäyntiä, jos ei siitä kerro kumppanille ja tarkoitus on mennä kahdestaan tarkoituksella?

Ei se riipu siitä, onko mies varattu vai ei. On minullakin varattuina aikoinaollut näitä "en koskaan kajoa varattuihin" -tapauksia. Ongelmaksi se muodostuu enemmänkin miehelle kuin naiselle.

Miehille vinkiksi, että ei kannata hirveästi "ehdottaa" mitään läheisempää vaan antaa asioiden vain ajautua siihen pisteeseen. Se voi joskus tapahtua jo ekalla tapaamisella.

Ai niin.. piti tarkentaa vielä että se, mistä se riippuu on, onko se mies oikeanlainen. Naisilla on sääntöjä, että he eivät koske varattuihin kunnes tulee se poikkeus sääntöön ja se riittää.

Yhteistyössä