Mitä ajattelet seksin aikana, vai ajatteletko mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Peppiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Peppiina"

Vieras
Itselläni on lähes aina joku fantasia mielessä. Ilman kovaa keskittymistä tuskin saisin edes orgasmia vaikka kuinka olisi kiihotinta. Koitin kerran bideen kanssa ilman että oli ajatus mukana.. alkoi vain tuntua epämiellyttävältä.
Toinen mitä herkästi käy on ajatuksen karkaaminen.. onkohan tämä kuinka yleistä? Yhtäkkiä saattaa joku asia tupsahtaa mieleen, mitä pitää kaupasta tms :/

No suurimmaksi osaks keskityn siihen miltä minusta tuntuu, sekä ihanaan mieheeni! Ja tietysti siihen, et hänestä tuntuu hyvälle :) En tod mieti mitään kauppalistoja :D

Keskityn tilanteeseeen ja nautin siitä. Joskus ajattelen vaikka jotain kolmatta siihen mukaan, yleensä katsojaksi, miespuolista. Kyllä mulla kaikenlaisia muitakin fantasioita käy mielessä.
Muillahan ei näitä siis ole. Kaikki vaan keskittyy siihen rakkaaseen mieheensä. :D Ihku tuo omakin on mutta täydennys ei haittaa.

Eipä tuon nykyisen kanssa ole tullut mitään fantasioita päässä pyöriteltyä samalla. Eikä todellakaan tee mieli ajatella muita miehiä.
Sensijaan exän kanssa loppuvaiheessa kun suhde oli jo käytännössä ohi, oli pakko pitää silmät kiinni ja miettiä joku muu siihen tilalle. No, onneksi pääsin kyseisestä suhteesta eroon.

Ajattelen ihanaa miestäni ja kaikkea tuhmaa ja kiihottavaa. Joskus fantasioitakin, mutta niissä ei ketään tiettyä. Mies saa mut ainakin väsyneenä ollessani niin sekavaksi ja kiihottuneeksi, että menen aivan sekaisin. Juuri oltiin mökillä ja ihanan päivän yhdessäolon ja saunan jälkeen hieroi mua joka paikasta ;) sekosin ihan totaalisesti.

Joskus mietin toisinaan taas en,yleensä mietin sitä hetkeä,en nitään siivousasioita tai kauppa asioita. Nyt vähän jännittää kun uuden kanssa tulee ehkä viikonloppuna tehtyä jotain ni saa nähä mitä mä sillon ajattelen vai ajattelenko mitään.

Mitä jos mä rupeen tahtomattani vertailee sitä exään? vaikka en usko niin käyvän koska tein ne vertailut sillon eron jälkeen kun oli muutama yhen yön juttu,sillon mietin et exä teki tän paremmin tai et miks ex ei tätä tehnyt kun tää tuntuu hyvältä.

"onkohan lattiakaivo tukossa kun haisee vähän veskissä".

"Olikohan naapurin täti raskaana, se varmaan saa paljon melaa, suht hottis kumminkin..."

"Pitäisiköhän pyörän renkaat ilmata kohta taas..."

"Mikä toi oli... pthyi thyi... aaa karva..."

"Miksiköhän toi kissa tuijottaa..."

"Koskahan paketti tulee postissa, kumminkin jo kaksi viikkoa sitten tilattu, pitäisiköhän soittaa, ai niin tää eka..."

• Tykkää
Reactions: Saraella

Yhteistyössä