Alkuperäinen kirjoittaja frog2:No tuolta kannalta ajateltuna joo, mutta kuka menee naimisiin rahan takia?
No jos on yhteistä omaisuutta ja haluaa turvata sen puolisonsa turvan jos jotain ikävää sattuu,niin järkeväähän se on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:No tuolta kannalta ajateltuna joo, mutta kuka menee naimisiin rahan takia?
Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä:Ja minä en tajua ihmisiä jotka ovat asuneet saman katon alla 10, 15 tai jopa 20 vuotta ja paukahtavat vasta sitten avioon. Miks ihmeessä enää siinä vaiheessa.. ja en ainakaan isoja prinsessahäitä enää siinä vaiheessa kehtais...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä:Ja minä en tajua ihmisiä jotka ovat asuneet saman katon alla 10, 15 tai jopa 20 vuotta ja paukahtavat vasta sitten avioon. Miks ihmeessä enää siinä vaiheessa.. ja en ainakaan isoja prinsessahäitä enää siinä vaiheessa kehtais...
Jokaisella on varmaan syynsä. Me mentiin maistraatissa naimisiin 15 vuoden yhdessäolon jälkeen. ja ainoa syy siihen on miehen työkomennus. Perhesopimuksen tekevän pitää olla avioliitossa komennuksen alkaessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä:Ja minä en tajua ihmisiä jotka ovat asuneet saman katon alla 10, 15 tai jopa 20 vuotta ja paukahtavat vasta sitten avioon. Miks ihmeessä enää siinä vaiheessa.. ja en ainakaan isoja prinsessahäitä enää siinä vaiheessa kehtais...
Jokaisella on varmaan syynsä. Me mentiin maistraatissa naimisiin 15 vuoden yhdessäolon jälkeen. ja ainoa syy siihen on miehen työkomennus. Perhesopimuksen tekevän pitää olla avioliitossa komennuksen alkaessa.
Tottamooses jokaisella on omat syynsä tuohon, kuten kaikkeen muuhunkin. Se ei kuitenkaan ollut pointtina mun kirjoituksessani.
ja pointti oli siis?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle on ihan sama. Ei ole mun asia hyväksyä tai olla hyväksymättä, kuten ei ole kenenkään teidän muidenkaan.
Ystäväni meni onnellisena naimisiin ja vuoden sisällä tuli ero kun selvisi että miehellä oli suhde toiseen. En todellakaan ajattele yhden yhtä negatiivista ajatusta ystävästäni tämän takia -enkä salli kenenkään muunkaan ajattelevan. Avioliittoonkin mentiin kun suhde voi ystäväni mielestä hyvin ja seurusteltu oli lähes viisi vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä:Ja minä en tajua ihmisiä jotka ovat asuneet saman katon alla 10, 15 tai jopa 20 vuotta ja paukahtavat vasta sitten avioon. Miks ihmeessä enää siinä vaiheessa.. ja en ainakaan isoja prinsessahäitä enää siinä vaiheessa kehtais...
Peesaan tätäkin! Vaikkei se avioliitto sitä suhdetta muuta (tai ainakaan pitäisi), niin mitä järkeä siinä on 15 yhteisen vuoden jälkeen?
Voi olla hyvinkin järkevää... Jos ero tai kuolema tulee, niin avioliitossa omaisuus jaetaan eri tavalla kuin avoliitossa.
No tuolta kannalta ajateltuna joo, mutta kuka menee naimisiin rahan takia?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä:Ja minä en tajua ihmisiä jotka ovat asuneet saman katon alla 10, 15 tai jopa 20 vuotta ja paukahtavat vasta sitten avioon. Miks ihmeessä enää siinä vaiheessa.. ja en ainakaan isoja prinsessahäitä enää siinä vaiheessa kehtais...
no sanos muuta. me on oltu yhdessä 9vuotta, kolme lasta saatu ja kaikki mitä meillä on,on yhteistä kun niin nuoresta on yhdessä oltu. en ymmärrä miksi kaikki kyselee millon mennään naimisiin,kun ei se muuttais mitäänjos erotaan niin kaikki menee tasan,jos ollaan yhdessä niin mikään ei muutu.
jos naimisiin mentäis niin pitäisin varmaan oman sukunimen,eli sekään ei voi ollla se "syy"![]()