M
"myö"
Vieras
Allekirjoitan täysin sen, että pienen lapsen oppimiskyky on mahtava ja että lapsi nauttii oppimisesta. Silti jotenkin särähtää korvaan se, miten tärkeää se näyttää olevan, että lapsi osaa sitä ja tätä. Ehkä se johtuu siitä, että meistä jokainen on varmaan jossain vaiheessa ollut huolissaan siitä, kehittyykö lapsi varmasti niinkuin muutkin - ainakin vauva-aikaan.
Jotenkin toivois kuitenkin, että oltaisiin ylpeitä siitä, millainen persoona hän on; tai miten hyvin hän ottaa muut huomioon; tai miten iloinen hän oli tänäänkin aamusta iltaan - miten oma itsensä
.
Jotenkin toivois kuitenkin, että oltaisiin ylpeitä siitä, millainen persoona hän on; tai miten hyvin hän ottaa muut huomioon; tai miten iloinen hän oli tänäänkin aamusta iltaan - miten oma itsensä