Mistähän mie löytäsin jonku "rakkaus-tekstarin" jonka lähettää miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Tuli niin ikävä omaa mussuani ku on töissä. :heart: :ashamed: Tahtoo lähettää sille jonku ihkun viestin... :heart:

Mä sain siltä aamulla niin kauniin rakkauden tunnustuksen tekstarina... :heart: :heart:

voi pitäisköhän munkin lähettää joku viesti miehelle töihin,lähti aamulla aikasin eikä ees suukkoa tullu antaa niinku yleensä aamulla ku lähtee, illalla oli vähän kiree tunnelma ja jatku koko yön ja aamulla sit vaan lähti sanomatta mitään.nyyh! :( jos tulis sit kotiin paremmalla mielellä....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi pitäisköhän munkin lähettää joku viesti miehelle töihin,lähti aamulla aikasin eikä ees suukkoa tullu antaa niinku yleensä aamulla ku lähtee, illalla oli vähän kiree tunnelma ja jatku koko yön ja aamulla sit vaan lähti sanomatta mitään.nyyh! :( jos tulis sit kotiin paremmalla mielellä....

Laitahan ihmeessä... :heart: :hug:

Löysin yhden ihanan jonka voisin laittaa rakkaalleni;

:heart: :heart:
Nukun kun tulet.
Painaudut hiljaa viereeni.
Käännyn unessa puoleesi,
käperryn kainaloosi.
Suutelet otsaani,
kuiskaat
"rakastan sinua".
Vaikken herää,
tiedän sinun olevan siinä.
Voin jatkaa untani.
Olen turvassa.

Vois itsekin lähettää, MUTTA.. Puhui eilen vieraiden kuullen ihan puuta heinää ja sain kihistä kiukusta mielessäni. Juuri aamulla oli sanonut että "miksi sä haukut mua aina lasten kuullen" joten odotin iltaan että lapset oli nukkumassa ja kun oltiin kahden niin sanoin että minusta tuo sun käytös mitä vieraiden kuullen puhuit oli TOSI NOLOA. Mies sanoi et no niin joo.. Mut sitten kilahti heti perään, että aina sä vaan haukut mua!!! HUOHHHHH.

Yhteistyössä