vieras
Mistä sä sit haaveilet?Alkuperäinen kirjoittaja yöks:Onneksi en oo koskaan haaveillut tosta 2 lasta, ok-talo, kultainen noutaja, naimisissa ja farmari-perheestä. Nimittäin oksettaa pelkkä ajatus.
Mistä sä sit haaveilet?Alkuperäinen kirjoittaja yöks:Onneksi en oo koskaan haaveillut tosta 2 lasta, ok-talo, kultainen noutaja, naimisissa ja farmari-perheestä. Nimittäin oksettaa pelkkä ajatus.
Mä olen niin samaa mieltä. Nykyään on varsinainen trendi nuorten aikuisten keskuudessa se, että pitää väkisin olla jotain 'erilaista ja omaperäistä'. Väitän, että nykypäivänä on rohkeampaa olla ns. perinteinen arvoiltaan ja elämäntavoiltaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta nykyään parikymppisten keskuudessa alkaa osoittaa jo enemmän mielen laiskuutta se itsensäetsimisreppumatkailu, joka tuntuu kuuluvan yhtä väistämättömästi jokaisen elämään kuin muinoin avioliitto ja omakotitalo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkäpä siitä, että mielestäni se kuvastaa mielen laiskuutta kulkea sitä kaikkein kuluneinta polkua. Omaperäiset ratkaisut osoittavat luonteen lujuutta, värikästä mielikuvitusta ja seikkailunhalua, joita arvostan paljon enemmän kuin konservatiivisuutta ja kaavoihin kangistuneisuutta.
Nykyään aidosti erilaista olis kai pysyä mahdollisimman paikallaan, hakematta koko ajan jotain erityistä.
Niin totta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei sinkkuus ole omaperäistä. Minusta omaperäiset ratkaisut eivät kuvasta luonteen lujuutta, vaan tarvetta olla erilainen jotta huomattaisiin. Vahva tekee omat päätöksensä riippumatta onko tapa omaperäinen tai ei, kunhan se on oma. Tärkeintä on olla oma itsensä ja kuunnella itseään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No muakin tavallaan ällöttää kliseinen elämä omakotitaloineen ja avioliittoineen. En tiedä, mistä se johtuu (lapsuuteni oli oikein onnellinen, kiitos kysymästä). Ehkäpä siitä, että mielestäni se kuvastaa mielen laiskuutta kulkea sitä kaikkein kuluneinta polkua. Omaperäiset ratkaisut osoittavat luonteen lujuutta, värikästä mielikuvitusta ja seikkailunhalua, joita arvostan paljon enemmän kuin konservatiivisuutta ja kaavoihin kangistuneisuutta.Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos olisit haaveillut, niin ei oksettaisi Kuitenkin on mielenkiintoinen kysymys, miksi asia saa sinussa nousemaan niin kovan tunnevasteen. Onko sinulle tapahtunut jotain aikuisiässä tai lapsuudessa? Yleensä ihmiset eivät vain välitä asiasta ja elävät tavallaan, mutta sinunreaktiosi on jo poikkeavan voimakas.Alkuperäinen kirjoittaja yöks:Onneksi en oo koskaan haaveillut tosta 2 lasta, ok-talo, kultainen noutaja, naimisissa ja farmari-perheestä. Nimittäin oksettaa pelkkä ajatus.
Mäkin ihmettelen, että miksi oksettaa ajatus jostain, mistä toiset haaveilee, kun se ei omaan elämään liity mitenkään.
En mäkään haaveile kaikesta siitä, mistä mun ystävät ja tuttavat haaveilevat, mutta se asia on mulle vain ilmaa eikä tee minkäänlaista tunnereagtiota. Jos joku asia tuo mulle vahvan tunnereagtion, niin silloin siihen liittyy jotain muuta...