Mistä tietää onko ruma vai kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onneksi ollaan kaikki erilaisia ja siten kukin kaunis omalla tavallaan. Itse tosin kammoksun kauniiksi sanomista, muutaman kerran niin erehdytty minulle sanomaan ja aina se on tuntunut yhtä ahdistavalta. "Moni kakku päältä kaunis, silkkoa sisältä", "tyhymät ne kauneurella koreiloo" lauseilla kasvatettu. Nyt onneksi ikä armahtaa/suojelee eikä oikeastaan kiinnosta, mitä vastaantulija itsestäni ajattelee.
 
vierailija
Muiden huomio ja arviointi kertoo oletko kaunis. Kukaan tuntematon ei ala kehumaan toista turhaan kysymättä. Tutut voivat kompata, varsinkin toisen hakiessa arviota, mutta tuntemattomilta ei tule rumille kehuja. Kun tarpeeksi saa näitä yleisiä kehuja ja huomioita tietää olevansa kaunis. Ellei saa, ei ole muista kaunis. Kauneus ei ole finnejä tai ihon epäpuhtautta vaan symmetriaa.
Se on markkina-arvoa.
 

tutkijoiden kehittämästä Anaface -nimisestä ohjelmasta, joka kertoo, kuinka kauniit testaajan kasvot ovat asteikolla yhdestä kymmeneen.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan ohjelma laskee, kuinka symmetriset kasvot ovat.
Symmetria näyttelee merkittävää roolia siinä, kuinka viehättävänä ihmistä pidetään. Symmetristen kasvonpiirteiden uskotaan viestivän hyvästä terveydestä ja geeneistä.
Late Tähkällä taitaa olla epäsymmetrisyyden Suomen ennätys julkkiksista?

 
Ap, mä ainakaan en koskaan katso naisilla ihoa, miehilläkin hyvin harvoin, jos nyt ei joku äijä ole juonut ihohuokosiaan valtaviksi. Huomaan ehkä monen tunnin jälkeen, että onko jollakulla finnejä tms.

Ja suurin osa meistä sijoittuu välimaastoon akselilla ruma-kaunis. Kauniita on harvassa, suurin osa on taviksia.
 
vierailija
Ota itsestäsi kolme selfie-kuvaa. Ensimmäisessä olet mahdollisimman neutraalilla naamalla, toisessa vedät suupieliä alas ja lyhistät ryhdin. Komannessa hymyilet ja pidät leuan ylhäällä. Vertaile kuvia, niin huomaat, miten paljon pelkkä hymy muuttaa ulkonäköä. Itse ainakin muutun rumasta tavikseksi ja jopa nätiksi vain sillä millainen ilme naaamalla on.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Ota itsestäsi kolme selfie-kuvaa. Ensimmäisessä olet mahdollisimman neutraalilla naamalla, toisessa vedät suupieliä alas ja lyhistät ryhdin. Komannessa hymyilet ja pidät leuan ylhäällä. Vertaile kuvia, niin huomaat, miten paljon pelkkä hymy muuttaa ulkonäköä. Itse ainakin muutun rumasta tavikseksi ja jopa nätiksi vain sillä millainen ilme naaamalla on.

Justiinsa! Rinta eteen, leuka pystyyn ja hymy naamalle ni kaikki on siinä. Koko maailma edessä.
 
Viestin aloittaja ehkä provoilee palstalaisten kustannuksella.
Maailma on kaunis ja jokainen ihminen on kaunis.
Trikoo on riskillä rumaa laulu ei pidä paikkansa. Viihdyn trikoissa.
Riski luultavasti tulee ruotsin kielen sanasta frisk eli terve.
Kun käyttää tervettä järkeä eikä hurahda kauneushömppään säästyy rahat
ja mielenterveys.
Ikävä tosiasia: jos kauneus jakautuu suunnilleen normaalijakauman mukaisesti, on joka toinen keskimääräistä rumempi. Tämä ihan kauneuden kriteereistä riippumatta.


 
Ota itsestäsi kolme selfie-kuvaa. Ensimmäisessä olet mahdollisimman neutraalilla naamalla, toisessa vedät suupieliä alas ja lyhistät ryhdin. Komannessa hymyilet ja pidät leuan ylhäällä. Vertaile kuvia, niin huomaat, miten paljon pelkkä hymy muuttaa ulkonäköä. Itse ainakin muutun rumasta tavikseksi ja jopa nätiksi vain sillä millainen ilme naaamalla on.
Justiinsa! Rinta eteen, leuka pystyyn ja hymy naamalle ni kaikki on siinä. Koko maailma edessä.
Tässä on vinha perä noin miehenkin silmissä. Hymyilevä nainen on kaunista katseltavaa.
 
vierailija
”Ikävä tosiasia: jos kauneus jakautuu suunnilleen normaalijakauman mukaisesti, on joka toinen keskimääräistä rumempi. Tämä ihan kauneuden kriteereistä riippumatta.”

Vain ajatUkset voivat olla rumia.
Kuvapakistasi ilmesesti löytyy vain aasialaisia naisia.
Joku fksumpi palstailija olisi linkittänyt kuvan sukupuolineutaalista ihmisestä.
Kuvan henkilö olisi passikuvassaan ikäisensä näköinen.
 
vierailija
Ota itsestäsi kolme selfie-kuvaa. Ensimmäisessä olet mahdollisimman neutraalilla naamalla, toisessa vedät suupieliä alas ja lyhistät ryhdin. Komannessa hymyilet ja pidät leuan ylhäällä. Vertaile kuvia, niin huomaat, miten paljon pelkkä hymy muuttaa ulkonäköä. Itse ainakin muutun rumasta tavikseksi ja jopa nätiksi vain sillä millainen ilme naaamalla on.
Mä vertasin selfie-kuvaa peiliin niin näytän mielestäni ihan moninkertaisesti rumemmalta selfiessä kuin peilissä. Kumpi valehtelee enemmän peili vai selfie? Musta näytän paljon paremmalta peilin edessä....
 
vierailija
Itse näkee itsensä aivan eri tavalla kuin muut. Peilistä hyökkää esiin kaikki "epäkohdat" isoine huokosineen, ryppyinen kaikkineen, ja varsinkin silloin jos jo valmiiksi kylpee omassa epävarmuudessaan ja itseinhossaan. Tosiasiahan on se, ettei vastaantulija oikeasti kiinnitä huomiota ihohuokosiisi tai nenänvarsifinniisi. Hänellä o.n mielessään omat mietteensä.
 
vierailija
Itse näkee itsensä aivan eri tavalla kuin muut. Peilistä hyökkää esiin kaikki "epäkohdat" isoine huokosineen, ryppyinen kaikkineen, ja varsinkin silloin jos jo valmiiksi kylpee omassa epävarmuudessaan ja itseinhossaan. Tosiasiahan on se, ettei vastaantulija oikeasti kiinnitä huomiota ihohuokosiisi tai nenänvarsifinniisi. Hänellä o.n mielessään omat mietteensä.

Kauneuden näkeminen itsessä on siis itsetuntoasia.
 
vierailija
Oman ihon salaisuus on erilaisten ihonhoitotuotteiden käyttö ja terveelliset elämäntavat. Syön paljon marjoja, käytän aurinkorasvaa ja nukun aina vähintään 8 tuntia joka yö. Käytän Ordinaryn voiteita ja olen kokeillut monia kalliita sekä halpoja ihonhoitoratkaisuja. Yks parhaista on mun mielestä tää kollegeenijauhe https://tinyurl.com/36sjx4je joka on maustamatonta. Sekoitan pari kertaa viikossa tuota aamurahkan sekaan ja ihoni on sen ansiosta paljon kirkkaampi ja rypyttömämpi. Mulla ei siis todellakaan ole itselläkään se ns. täydellinen iho, vaan pikemminkin pintakuiva ja herkkä sekaiho. Tsemppiä kyllä se siitä
Hyviä vinkkejä kiitos kovasti
 
vierailija
Muiden huomio ja arviointi kertoo oletko kaunis. Kukaan tuntematon ei ala kehumaan toista turhaan kysymättä. Tutut voivat kompata, varsinkin toisen hakiessa arviota, mutta tuntemattomilta ei tule rumille kehuja. Kun tarpeeksi saa näitä yleisiä kehuja ja huomioita tietää olevansa kaunis. Ellei saa, ei ole muista kaunis. Kauneus ei ole finnejä tai ihon epäpuhtautta vaan symmetriaa.
Seksuaalinen markkina-arvo.
 

Yhteistyössä