hymiöitä saatte profiileihin ja teksteihin? On menny jotain ohi kun ei ainiaan jaksa täällä roikkua. :ashamed:
:kieh: mie laitan heti 5 euroo tulemaan, sillä vissiin saa 2 ja puol hymiöö?????????? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja maanvaiva:niitä saa ostaa
minkälaisen haluaisit?
maksa tilille 1000888-232323
2e / hymiö
Eli sen kuvan päälle ja sit oikeenpuoleista painat, ominaisuudet. Sitte maalataan se osoite ja sitten kopioi. sit tänne ja liitä, maalataan ja painetaan tuota maisemaa.Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mix mä en osaa mitään näitä juttuja. Meenkö sen hymiön päälle ja klikkaan hiiren oik.puoleista näppäintä ja kopioin. Sitten tuun tänne liittämään sen?? Oon ihan urpo :/
Mä otan oikean puoleisella hiirenpainikkeella näytä kuva kohdan ja se avaa sen kuvan osoitteen osoite riville.Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Eli sen kuvan päälle ja sit oikeenpuoleista painat, ominaisuudet. Sitte maalataan se osoite ja sitten kopioi. sit tänne ja liitä, maalataan ja painetaan tuota maisemaa.Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mix mä en osaa mitään näitä juttuja. Meenkö sen hymiön päälle ja klikkaan hiiren oik.puoleista näppäintä ja kopioin. Sitten tuun tänne liittämään sen?? Oon ihan urpo :/
Tosi hyvin selitetty,
Hyvin selitetty kyllä, mutta.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:Eli sen kuvan päälle ja sit oikeenpuoleista painat, ominaisuudet. Sitte maalataan se osoite ja sitten kopioi. sit tänne ja liitä, maalataan ja painetaan tuota maisemaa.Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mix mä en osaa mitään näitä juttuja. Meenkö sen hymiön päälle ja klikkaan hiiren oik.puoleista näppäintä ja kopioin. Sitten tuun tänne liittämään sen?? Oon ihan urpo :/
Tosi hyvin selitetty,