:hug: Meillä ihan sama juttu! Mies ei jaksa kuunnella enää valitusta, että tekee liian pitkää päivää ja laiminlyö meitä. Ollaan oltu kk naimisissa ja hän ei enää rakasta. Ei suostu puhumaan, pakkasi vain kamansa. Tulee ovesta sisään milloin huvittaa ja on pojan kanssa...lähtee taas, mitään sanomatta. Mun maailma on romahtanut, mutta jo mies voi olla noin julma, uskon, että ei meitä sittenkään oltu tarkoitettu yhteen...10 vuotta kokeitiin. Tää on ihan sairasta, itse en tahtoisi missään nimessä erota, mutta paperit kuulemma on tulossa...en tajua miten tästä selviää, kun olen vielä hoitovapallakin!!!Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 09:04 vieras kirjoitti:Viikko ja päivä yksinhuoltajuutta - mies jätti, haluaa olla yksin, ilman velvotteita, pyyntöjä ja toiveita. :'( No, jo pitkään olen tätä huushollia pyörittänyt, ettei arkeen tullut paljon muutoksia, paitsi että taloudellisesti tipuimme tyhjän päälle (ja se on kyllä vienyt yöunet ja puskenut stressinäppyjä naamaan). :/
Niin, me ollaan kaikki yh:t itsekkäitä, halutaan se perhe eli lapset ja sitten mies pellolle (kun valitaan vaan alkoholisteja yms. luusereita, niin on ainakin hyvä syy) ja mies/yhteiskunta maksamaan elatusmaksuja. Saa päättää asiansa itse eikä tarvi miehen mielipidettä kysyä tai sotkuja siivota. Ei ihme että meitä kadehditaan!Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 15:48 ihmettelijä kirjoitti:miksi sitten olette tehneet lapsia exän kanssa, jos he olivat alkoholisoituneita oman tien kulkijoita. Ei lapset vahingossa tule...Vai halusitteko perheen?
mielestäni siinä on jo äidissäkin vikaa, jos " joutuu" yksinhuoltajaksi. Olisiko kannattanut ajatella siinä vaiheessa kun mukuloita tekee, että parisuhde on kunnossa.
Aika itsekästä ajattelua, että tehdäänpä lapsi, vaikka parisuhde ei oikein toimikaan....
Harva hyvä suhde kaatuu
Siinäpä se onkin.. Kun sitä on niin tyhmä, että uskoo lupauksiin ja pilvilinnoihin. Toinen lupaa parantaa tapansa jne.. Sitä vaan uskoo ja toivoo parempaan huomiseen!! :headwall: :headwall: Kunnes huomaa että hakkaa päätänsä seinään.. toista ei saa muutettua vaikka mitä tekis!! Sitä sitten kärsii omasta tyhmyydestänsä.Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 15:48 ihmettelijä kirjoitti:miksi sitten olette tehneet lapsia exän kanssa, jos he olivat alkoholisoituneita oman tien kulkijoita. Ei lapset vahingossa tule...Vai halusitteko perheen?
mielestäni siinä on jo äidissäkin vikaa, jos " joutuu" yksinhuoltajaksi. Olisiko kannattanut ajatella siinä vaiheessa kun mukuloita tekee, että parisuhde on kunnossa.
Aika itsekästä ajattelua, että tehdäänpä lapsi, vaikka parisuhde ei oikein toimikaan....
Harva hyvä suhde kaatuu
Tietoisesti siis äpärän teit. :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 22:51 otsi78 kirjoitti:Olen yh omasta tahdosta. itse hankkiuduin raskaaksi, mutta en halunnut miestä. Olemme olleet alusta asti kaksin eikä isä tule ikinään kuvaan mukaan!
Mitähän ihmettelijä joka elää onnellisessa perheessään tekee täällä kurjien luuseriyksinhuoltajien palstalla,kysyn vaan?Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 11:15 ihmettelijä kirjoitti:joppanalle:
kirjoitit "tulevan vauvan parasta ajatellen" Herranjumala sentään, miksi sinä olet tehnyt vauvan hänen kanssaa, jos jo nyt olet lähdössä pois ajatellen vielä vauvasi parasta? Osaatko vastata tuohon, ennen kuin parjaat meidän onnellisten perheenäitien asennetta?
Sama anne68:lle. Olet oikein tuohtunut kun ihmettelen miksi teit lapsen/lapsia lasten isukin kanssa. Kyllä se näkyy jo miehessä ennen lapsia onko hän kypsä perheelle. Ei se tule salamanan kirkkaalta taivaalta, joten naiivit katkeruudet voit säästää kanssa sisarillesi. Minä en yh:tä mollaa enkä aliarioi, vaan sitä miten helposti tehdään / halutaan lapsia miesten kanssa jotka eivät siihen edes ole valmiita.
Ei se rakkaus ihan noin sokea ole, mutta haaveileva nainen kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 13:23 mie kirjoitti:\Mitähän ihmettelijä joka elää onnellisessa perheessään tekee täällä kurjien luuseriyksinhuoltajien palstalla,kysyn vaan?Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 11:15 ihmettelijä kirjoitti:joppanalle:
kirjoitit "tulevan vauvan parasta ajatellen" Herranjumala sentään, miksi sinä olet tehnyt vauvan hänen kanssaa, jos jo nyt olet lähdössä pois ajatellen vielä vauvasi parasta? Osaatko vastata tuohon, ennen kuin parjaat meidän onnellisten perheenäitien asennetta?
Sama anne68:lle. Olet oikein tuohtunut kun ihmettelen miksi teit lapsen/lapsia lasten isukin kanssa. Kyllä se näkyy jo miehessä ennen lapsia onko hän kypsä perheelle. Ei se tule salamanan kirkkaalta taivaalta, joten naiivit katkeruudet voit säästää kanssa sisarillesi. Minä en yh:tä mollaa enkä aliarioi, vaan sitä miten helposti tehdään / halutaan lapsia miesten kanssa jotka eivät siihen edes ole valmiita.
luuletko olevasi täydellinen? miksi muuten roikut täällä yksinhuoltajien palstalla. oletko silti niinkuin yksin huoltaja kun äijäsi heiluu yöt "ties" missä tiedät kai. yleensä kun omasta perheestä täytyy oikeen vakuutella että kaikki hyvin niin asiat eivät kyllä näin oleAlkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 11:15 ihmettelijä kirjoitti:joppanalle: