Mistä sellaisesta ruuasta teidän perheessä ei tykätä, josta "kuuluisi" tykätä?

Meillä minä en syö homejuustoja, katkarapuja enkä sieniä.

Mies ei voi sietää oliiveja.

Ensimmäinen tenava alkaa yökkiin kun näkee kalakeittoa, 6v.
Toinen tenava vihaa mansikoita yli kaiken, 4v.
Kolmas syö kaiken mitä vaan näkyy ja vähän näyttää ruualta, 3v. :D
 
Makaroonilaatikko on pojan inhokki
Tyttö ei tykkää lihapullista eikä pastasta(missään muodossa)
Molemmat myös kieltäytyvät kaalikääryleherkusta.

Me aikuiset syömme mitä vaan nenän eteen tyrkätään (ainaski melkein)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Muksut syövät kaikkea sisäelimistä hapankaaliin.
Niinpä.
Näin periaatteessa meilläkin, mutta kysymys olikin siitä,
että jotkut kauhistelee sitä, ettei meidän lapset tykkää tuollaisista ruuista josta muka lasten jotenkin kuuluis tykätä.
Kyllä meidänkin lapset syö etanoita ja miekkakalaa, sisäelimistä tai varsiselleristä puhumattakaan :D
 
jesni
Meillä teinit ei tykkää hesen hampurilaisista :D mäkkäri se olla pitää.
4 vee ei tykkää salmiakista, suolakurkusta, emmentalista..
Mä en voi sietää sieniä!
Mies ei tykkää oikein mistään makeista leivonnaisista eikä mistään kasvisruuista, lihaa pitää olla kaikessa..
 
agag
Mies ei syö kirsikkatomaatteja.. vaikka tavallisia tomaatteja syö.. olisko vika nimessä.. kirsikka..

Pojat 6v. ja 4v. ei tykkää makkarasta tai nakeista ollenkaan, eli nakkikastike, grillimakkara jne. jää syömättä

muut syödään kaikkea..
 
kinuski
Mä en edes suostu maistamaan sushia :x. Katkarapuja en syö, enkä mitään sisäelin ruokia (paitsi maksalaatikko ja makkara), kaloista syön vaan kalapuikkoja, seitiä ja lohta tietyllä tapaa tehtynä (en esim. kylmäsavustettua). Sieniä en syö, paitsi herkkusieniä. Mä oon aika nirso, enkä edes tee sellasia ruokia mistä en tykkää. Mies ja kuopus taas syö ihan mitä vaan. Esikoinen on myös nirso.
 
vieras
Ihan pakko nyt sanoa. Ihmetyttää suuresti että sushia inhotaan. Aivan parhaita ruokia hyvin tehtynä!
Olette varmaan maistaneet väärin ja huonoista raaka-aineista valmistettuja.
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan pakko nyt sanoa. Ihmetyttää suuresti että sushia inhotaan. Aivan parhaita ruokia hyvin tehtynä!
Olette varmaan maistaneet väärin ja huonoista raaka-aineista valmistettuja.
Niin, tai sitten kaikki ei tykkää esim. siitä sushiriisin mausta. Mä oon syönyt sushia ihan Japanissa asti, eikä vaan uppoa. En tykkää merilevästä, raa'asta kalasta enkä siitä riisistä.
 
Makaronilaatikko. Se ei vaan ole meidän juttu. Minusta siinä yhdistyy kaksi hirveää ruoka-ainetta. Jauheliha ja makaroni. :x

Teen sitä välillä ruuaksi, syönkin sitä malliksi muka. Silti nuo penskat vihaa sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan pakko nyt sanoa. Ihmetyttää suuresti että sushia inhotaan. Aivan parhaita ruokia hyvin tehtynä!
Olette varmaan maistaneet väärin ja huonoista raaka-aineista valmistettuja.
No mä olen kyllä syönyt todella ammattitaitoisesti ja loistavista raaka-aineista tehtyä sushia.
Olen jopa valmistanut sushia itse ammattilaisen opissa.
Mutta en tykkää merilevästä enkä raa asta kalasta yhden vertaa.
Enkä oikein siitä riisistäkään.
 
Joo
Meidän kakkonen, 2v, ei syö mitään kiisseleitä tai marjapuuroja. Esikoinen, 4,5v, syö kasviksista vain kurkkua ja porkkanaa. Kumpikaan lapsista ei syö tomaattipohjaisia kastikkeita eikä ketsuppia.

Mä en syö oliiveja, mies taas on tottunut hyvälle eikä syö eineslihapullia tai esim. -verilättyjä. Muuten kyllä lähes kaikki menee. Ai niin, täällä Lapissa kun ollaan, niin on aika kauheaa, että mä en voi sietää kuivalihaa.. :D
 
...
Minä en tykkää oikeastaan mistään valmisruuista. En ole niitä ikinä "oppinut" syömään, maistuvat kummallisille ja koostumus pelottaa kun sieltä voi tulla kaikkea ällöä (rustoja, nahkaa, verisuonia jne) vastaan. Eli syödään lähes kaikkea, mutta itse tehtynä.
 

Yhteistyössä