Mistä sait tietää että sun mies/ vaimo petti?

  • Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti
"kokenut"
Kyllä sen huomaa monista pikku asioista. Vaimo ehti kuukauden tapailla lukioaikaista poikaystäväänsä kun jäi kiinni. Ihmeellisiä kysmyksiä ja selityksiä ilman kysymystäni. Hotelliloma oli viimeinen pisara, vaikka senkin olin jo uskonut, mutta kaikki vaan ei stemmannut edellisenä oäivänä. No, yhteisen läppärin roskakorista löytyi meilejä ja asia oli valmis. Vaikka vielä vaimo yritti päin kasvoja valehdella vaikka kerroin nähneeni viestit..
 
........
[QUOTE="vieras";29178057]Pitkä parisuhde takana(15.v), ja yht äkkiä kondylooma, ei kait se nyt itsestäkään tule? Äijä prkl käyny kastaas munaa muualla!:mad:[/QUOTE]

Oliko sulla tutkittu aiemmin ettei ole kondyloomaa, tuo kun saattaa perkele olla vuosikausia oireettomana ja jopa ainoastaan toisella pariskunnan osapuolella.
 
nimetön19941520
Minua petettiin noin vuoden ajan tyttöystävän parhaan kaverinkaa. Sain tietää siitä kun hänen "paras kaveri lähetti sähköpostii että on ollu reilun vuoden jo yhessä senkaa ja nukkunu jokayö vieressä". Pahinta oli että tyttöystävän vanhemmat ei tienny vuoteen että olin yhessä eikä tyttöystävän "paras kaveri". Hän ei uskonut että ollaa oltu yhes 3.5v putkeen jo. Tyttöystävä oli hänelle kertonu että ollaa erottu. Tyttöystävä ei vaikuttanu hirveen oudolta mutta ei vanhempiensa aikana tai julkisesti halunnut tehdä munkaa mitää ja suuttu siitä. Kun hänen kaverinsa oli lähettäny tämän sähköpostiviestin niin soitin tyttöystävän isälle jolloin kysyin "Tiesikkö muuten että he ovat yhessä". Hän vastasi että "tiesin". Sitren kerroin että minäkin olen yhessä senkaa ja se järkytty tyttärensä käytöksestä. Tyttöystävä väitti että sen paras kaveri nukkuu aina patjal ja patja oli lattialle laitettu usein. Lopuksi sain tietää että oli aina nukkunu iha vieres lukuunottamatta yhtä yötä. Silloin mun tyttöystävä otti kuvan että hän nukkuu sohvalla. Ovela... Nyt olen tosi masentunut siitä kun mua ollaa vuoden petetty ja suhteessa kaikki oli meillä jonki aikaa jo tosi hyvin. Nyt jouduin jättää hänet ja tuntuu tosi pahalta koska rakastan häntä yli kaiken.
 
nimetön19941520
Ja tämän jälkeen tyttöystävä ei vieläkään myöntänyt asiaa. Nyt tavataa ja puhutaan vielä asiat kerran selviks. Toivon että hän myöntää ennekun hyvästellää. Miten joku voi vuoden pettää ja valehella päin naamaa..
 
vierailija
Huh mitä juttuja :(
Minä tiedän miehen pettäneen, kun hän tuli exänsä kanssa reissusta,ja oli oikein superhellä ja korkeintaan metrin päässä minusta pari päivää. Käveli vaan perässä.
Tiedän että petti silloin. Käytös oli erittäin kummallista.


Kukkaa selevä järkinen ei päästä ukkoosa exän kanssa reissuun!! En kyllä luottas yhtää..Tietää kyllä mitä siellä on luvassa..
 
vierailija
Se oli vaan jonkinlainen intutio/tunne. Ei ois varmaan muuten tullu mitenkään ilmi, kaikki jatkui ihan normaalsti kunnes kysäsin. Ja oikeassahan tuo tunne oli.

Sattuu vieläkin.. Ei ihan tervettä ettei pääse yli varmaan koskaan. Jotenkin se jättää niin loukatun/kelpaamattoman olon..
 
vierailija
Mies lahetti vahingossa mulle tekstarin "hyvaa lomapaivaa, takas" kun olin vasta pari minuuttia aiemmin lahtenyt töihin. Myohemmin selvisi, etta oli hoidellut yh:ta jo puoli vuotta.

Toinen jai kiinnittynyt kun palasin lomareissusta paivan etuajassa ja mies koyri vierasta naista sohvalla kun astuin ovesta sisaan.
 
vierailija
Setäni oli vaimolleen kuolinvuoteellaan tunnustanut naiskennelleensa vaimoani metsikössä ja hänen vaimonsa perintömökillä vuoden verran.
Tapaamiset naamioitu lenkeiksi kumpikin tahollaan,tapaamispaikat oli sovittu aina etukäteen kellonaikoineen.
Otin vaimoni kirkkoon ja se paljasti kaksi muutakin tapausta.
Setäni oli kuolinvuoteellaan heittänyt arvelun yhden meidän lapsistaan olevan hänen tekemänsä,paneskelut sopisivat kuulemma lapsemme syntymäaikaan.
 

Yhteistyössä