Mistä sait tietää että sun mies/ vaimo petti?

  • Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti
Jaapas
Mun mies sai tietää että mä petän kun näki mut veljensä kaa sängyssä.

Mä sain tietää että mies pettää kun sen salarakas soitti että hei, olen miehellesi raskaana.
 
työpaikalla
isolla työpaikalla työtuttu sattui kuvailemaan baarissa tapaamaansa miestä. Tatskoista tunnistin omakseni, ja luulin ensin että kyseessä on todella huono vitsi
 
"jeps"
Kun tulin opintomatkalta, mies pelästyi, kun tulin hieman aiemmin kotiin. Kotona oli paljon sellaista, mitä en olisi saanut nähdä. Tavaroista näin. Naista en nähnyt, mutta tavarat, tavarat...
 
"vieras"
miehelle tuli puhelu, johon vastasin. (lankapuhelin) siellä esitteli nainen itsensä mieheni tyttöystävänä ja tuli sitten minua tapaamaan. yllättyi kun sai tietää että olenkin vaimo ja että meillä on 2 lasta.

tuo tapahtuma tulee välillä vieläkin uniin, vaikka aikaa siitä on pian 5v.
 
toppatakki
joo itelle kävi niin että vuosia sitten meille syntyi poika jota hartaasti odotettiin ja muutama kuukausi syntymästä poika sairastui munuaistautiin ja tietysti vanhemmat kutsuttiin varuiksi testeihin jos tarvitaan munuaissiirto ja juuri siinä yhteydessä tuo pettäminen tuli julki. Kävi nimittäin niin että minä en sopinut luovuttajaksi koska en ollutkaan lapsen biologinen isä. Toki olisi ollut hyvä tuuri vaimolla jos olisin sopinutkin mutta joka tapauksessa rakastan poikaani kuin omaani vaikkei hän biologisesti oikea ole. Tästä tapauksesta on jo aikaa mutta vieläkin käsittelen tuota asiaa ammattiauttajien kanssa. Yhden hienon neuvon annan kaikille pettäjille: jos haluatte pettää niin olkaa myös rehellisiä silloin puolisoillenne, se saattaa tuntua pahalta ja sattua paljon mutta loppujen lopuksi se onkin kaikista helpoin keino. Loput sitten jää jokaisen omaksi tavaksi selvitellä asiat.
 
"mei"
Huh mitä juttuja :(
Minä tiedän miehen pettäneen, kun hän tuli exänsä kanssa reissusta,ja oli oikein superhellä ja korkeintaan metrin päässä minusta pari päivää. Käveli vaan perässä.
Tiedän että petti silloin. Käytös oli erittäin kummallista.
 
"vieras"
joo itelle kävi niin että vuosia sitten meille syntyi poika jota hartaasti odotettiin ja muutama kuukausi syntymästä poika sairastui munuaistautiin ja tietysti vanhemmat kutsuttiin varuiksi testeihin jos tarvitaan munuaissiirto ja juuri siinä yhteydessä tuo pettäminen tuli julki. Kävi nimittäin niin että minä en sopinut luovuttajaksi koska en ollutkaan lapsen biologinen isä. Toki olisi ollut hyvä tuuri vaimolla jos olisin sopinutkin mutta joka tapauksessa rakastan poikaani kuin omaani vaikkei hän biologisesti oikea ole. Tästä tapauksesta on jo aikaa mutta vieläkin käsittelen tuota asiaa ammattiauttajien kanssa. Yhden hienon neuvon annan kaikille pettäjille: jos haluatte pettää niin olkaa myös rehellisiä silloin puolisoillenne, se saattaa tuntua pahalta ja sattua paljon mutta loppujen lopuksi se onkin kaikista helpoin keino. Loput sitten jää jokaisen omaksi tavaksi selvitellä asiat.
Tämä oli kyllä paha, huh...
 
"vieras"
Oltiin jo exän kanssa erottu muista syistä, kun minulla todettiin oireeton klamydia ihan vahingossa. No eipä ollut muita mahdollisuuksia ku tämä kusipää. Sitten vuosia myöhemmin sain kaikenkukkuraksi tietää miehen saaneen lapsen jonka oli siittänyt vielä suhteemme aikana reippaasti ennen eroa.
Toisen miehen yllätti sivuhistoria ja sen jälkeen osasin mennä lukemaan viestit facebookissa sekä kaiken maailman muilla treffisivustoilla.
 
"vieras"
Kutinasta...heppiä alkoi kummasti kutiamaan ja yhteen kohtaan ilmestyi punainen patti. Vaimo koetti selitellä, että hänellä hiivaa ja minä reagoin siihen. Kutina vaan jatkui ja paheni joten, minä vähän tutkin asioita netissä, kävin lääkärissä ja varmistui, että herppeshän se oli. Enkä usko mihinkään yleinen vessa/uimahallin lauteet -teorioihin.
Lopulta vaimo tunnusti, että vieraissa oli käynyt. Koetin antaa anteeksi ja yritettiin jatkaa, mutta loppu siitä lopulta tuli 7 vuoden avioliitolle.
 
menja
oltiin menossa naimisiin,mutta asuttiin vielä eri paikkakunnilla, mieheltä hajosi puhelin joten annoin yhden omista hänen matkaansa, seuraavalla kerralla sain puhelimen takaisin ja hämmästys olikin suuri kun siellä oli sellaisia viestejä jotka paljasti miehen(se oli sellanen puhelin että tallensi saapuneet johonki ihme paikkaan,sitte vielä välitystiedoissa luki aina alku viestistä).

seuraava mies jäi kiinni kun hänen piti olla äitinsä luona koiran vahtina(siis ulkoiluttamiset ja ruokkimiset mutta kuka ny 3kertaa päivässä ajaa ees taas),mutta sitten kun itkin yhdelle kaverille sitä ettei miesystävä ottanut mua mukaansa,niin kaveri keksi että sä lähdet nyt baariin sit mun kaveriks.

lähdin kun en osannut sanoa ei-> sielläpä armas kultani kiihkeästi nuoleskeli toista naista ja kun kävin sanoo sille että olin sun kultasi tähän asti mut enpä oo enään,niin väitti pokkana etten ole ollutkaan.

otin kuitenkin miehen takasin, seuraavaksi oli nää klassiset ylityöt->baarissahan se oli. odotin lastamme kun mies alkoi pyörii toisen naisen kanssa-> kuulin tästä yhteiseltä tututlta ku se kysy multa että etkö olekkaan enään xxxxx kanssa.


seuraava mies kävi samaan aikaan mun ja serkun luona, tämä paljastui kun serkku soitti mulle että benjamin tapailee samaan aikaan alanaa. ja siihen minä totesin että tosi kiva,kuule on se täälläkin käynyt! (nimet muutettu) tuon miehen kanssa ei onneksi oltu suutelemista pidemmälle menty.


nykysen epäilen pettäneen kun minulla todettiin papillooma virus ja kohdunkaulan solumuutoksia(mies ei tunnusta,mut enpä usko) ei mulla sitä ollu vielä ennen tota ukkoa. tai sit se toi mulle sen tullessaan,mut voiko oikeasti mennä vuosia ennenku se näkyy?
 
"Tuomas"
En mistään. Naisella oli maailman parhaat puhelahjat. Eli vuoden suhteessa toiseen mieheen. Sattui vaan menemäään kaikki niin yksi yhteen juttujen kanssa, etten osannut epäillä mitään. Outo nainen oli pitemmän aikaa, mutta osasi selittää nekin niin uskottavilla jutuilla.
Me erosimme ja eron jälkeen bongasin naisen uuden miehen kanssa. Kysyin lapselta, että koskas äiti on tavannut tämän herra X:n ja poika kirkkain silmin "no ainakin silloin kun oli ne hennan häät".... Eli silloin ,kun me olimme vielä "onnellisesti" naimisisa... ?
 
mitäs läksit
oltiin menossa naimisiin,mutta asuttiin vielä eri paikkakunnilla, mieheltä hajosi puhelin joten annoin yhden omista hänen matkaansa, seuraavalla kerralla sain puhelimen takaisin ja hämmästys olikin suuri kun siellä oli sellaisia viestejä jotka paljasti miehen(se oli sellanen puhelin että tallensi saapuneet johonki ihme paikkaan,sitte vielä välitystiedoissa luki aina alku viestistä).

seuraava mies jäi kiinni kun hänen piti olla äitinsä luona koiran vahtina(siis ulkoiluttamiset ja ruokkimiset mutta kuka ny 3kertaa päivässä ajaa ees taas),mutta sitten kun itkin yhdelle kaverille sitä ettei miesystävä ottanut mua mukaansa,niin kaveri keksi että sä lähdet nyt baariin sit mun kaveriks.

lähdin kun en osannut sanoa ei-> sielläpä armas kultani kiihkeästi nuoleskeli toista naista ja kun kävin sanoo sille että olin sun kultasi tähän asti mut enpä oo enään,niin väitti pokkana etten ole ollutkaan.

otin kuitenkin miehen takasin, seuraavaksi oli nää klassiset ylityöt->baarissahan se oli. odotin lastamme kun mies alkoi pyörii toisen naisen kanssa-> kuulin tästä yhteiseltä tututlta ku se kysy multa että etkö olekkaan enään xxxxx kanssa.


seuraava mies kävi samaan aikaan mun ja serkun luona, tämä paljastui kun serkku soitti mulle että benjamin tapailee samaan aikaan alanaa. ja siihen minä totesin että tosi kiva,kuule on se täälläkin käynyt! (nimet muutettu) tuon miehen kanssa ei onneksi oltu suutelemista pidemmälle menty.


nykysen epäilen pettäneen kun minulla todettiin papillooma virus ja kohdunkaulan solumuutoksia(mies ei tunnusta,mut enpä usko) ei mulla sitä ollu vielä ennen tota ukkoa. tai sit se toi mulle sen tullessaan,mut voiko oikeasti mennä vuosia ennenku se näkyy?
Peiliinkatsomisen paikka, mon chéri.

 

Yhteistyössä