Mistä saa tilata injektioneuloja?


Tuli tosta ensiapupakkaus ketjusta mieleen, että mä tarviin kesäks ainakin yhden pakkauksen injektioneuloja, siis niitä erikoksia mitä voi ottaa matkalle mukaan jos ei halua että paikallisia neuloja käytetään jos joutuu tiputukseen.

Jonkun aikaa sitten oli jossain linkki näille sivuille, ei tällä joten turha neuovoa käyttämään tota onnetonta hakua, mut nyt en muista missä olisin tän linkin nähny. :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Kävin apteekissa, ei niillä ollu kun i.m. (lihakseen pistettäviä) neuloja, tai voihan niitä käyyttää vetoneuloina mut kun mä haen i.v. (suonensisäsiä) neuloja. Täytyy jatkaa selvittelyä.
No eikös he voineet tilata niitä? Meidän apteekissa kyllä tilaavat aina jos heillä ei jotain ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Jos joutuu tiputukseen niin siinä kyllä käytetään kanyylia, tavallisesta iv.-neulasta ei silloin ole mitään hyötyä
Siis joo, kanyylia mä nimenomaan tarkotan. :xmas:

Nyt mä löysin sen linkin mitä mä tarkotin. Mut ei tosta oikein apua ole.

http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=16377&nimi=Sterile+Medical+Pack+-ensiapupakkaus
 
"mmm"
ota huomioon että jos viet omat kanyylit niin tarvit myös omat tippaletkut, paikalliset kun ei välttämättä ole samanlaisia kun meillä ja eivät näin ollen sovi yhteen kanyylin kanssa.
 
"qAz"
[QUOTE="qAz";22047625]Ap,

Tärkeämpää kuin letkusto on ottaa mukaan lääkitys veriripulia vastaan ja pitää huolta loisista. Jos otat letkuston, niin ota toki myös omat infuusionesteet.[/QUOTE]


Eli joku ciprofoxacin kuuri matkaan. Lariam osaa heittää psykoosin puolelle, joten se kannattaa kokeilla etukäteen.
 
Niin, on niillä injektioneulat. Injektio=nestemäisen lääkkeen pistäminen käyttäen ruiskua ja ihon läpi pistettyä neulaa. On valmiiksi täytettyjä kyniä, mutta moni käyttää myös ihan injektioneuloa kun annostukset on tarkempia kuin mitä noissa valmiissa kynissä on. Itse pistän migreenilääkkeen tarvittaessa ihan injektiona lihakseen, ja injektioneulalla :whistle:
 

Yhteistyössä