Mistä saa kumisen häppärinlevittimen? Ettei kamelin varvas näy hääasussa? On niin

  • Viestiketjun aloittaja harmailiina
  • Ensimmäinen viesti
"moi"
[QUOTE="a.p";24119783]En vedä kainaloon vaan se housosa on niin matala ja vakotikkaus kireä että pakosti kaikki muodot tulee esiin ja valkoiset on housut, niin sen kumin täytyis olla myös vaalea. Ja aika loppuu piakkoin häät ovat 16.7.2011[/QUOTE]

onks nää häät Siikajoella?
 
"Miukuli"
No mut jos siihen homaan tarvitaan levitin, niin eikö se kamelinvarvas ole vain entistä isompi ja näyttävämpi? Itse suosittelisin asentamaan alakertaosastolle rintaliivien kupista askarrellun häpysuojan, joka häivyttää varsinaisen toosavaon huomaamattomaksi.
 
ei tajuu
Häh? No nyt en tajua miks niitä häpäreitä pitää levittää vielä lisää jotta väli vaan isonee? :eek: eikös semmonen joku (pikkuhousunsuoja?) sinne pöksyihin ettei se rako näy vaan siinä eessä on jotain sileää/kiinteää sitä saumaa vasten :D
 
[QUOTE="Miukuli";24119960]No mut jos siihen homaan tarvitaan levitin, niin eikö se kamelinvarvas ole vain entistä isompi ja näyttävämpi? Itse suosittelisin asentamaan alakertaosastolle rintaliivien kupista askarrellun häpysuojan, joka häivyttää varsinaisen toosavaon huomaamattomaksi.[/QUOTE]

Sitä samaa mä ihmettelin. :whistle: Häppärinlevitin kuulostaa siltä, että vakoa tulee aina vaan enemmän.. jos sinne laittais sellaisen balettitanssijamiesten alasuojan? :rolleyes:
 
"a.p"
Okei, koitan muute teipata ton housuosan etumuksen. enne ku lähen ostaa apteekista tota muotoiltavaa massaa. Ja en haluis tääl sanoo onko noi häät just Siikajoella :)
Itseasiassa mul on tota ihoteippiä myös. kun nännit täytyy teipata piiloon jokatapuksessa, puvun yläosa sen verran kireää neulosta myös. Jos teippaisin sen häpyraon kiinni kokonaan tolla ihoteipillä? se tarkottaa etten voi kauheesti juoda..
Ja muotitalot jotka kävin läpi : Lindex, jr pukutalo. Moda Bronko, Halonen, Lady Life, Kappahl, Anttila, Pukutalo Jokinen.
 

Yhteistyössä