Mistä oikeasti kauniita imetysvaatteita?

Mistä te naiset löydätte kauniita ja istuvia imetysvaatteita netistä? Etenkin mekot ja tunikat kiinnostaa, ei mitkään perus t-paidat tai muut sellaiset niinkään. En etsi mitään mihin mahtuu myös raskausvatsa, vaikka jostain syystä raskaanaolevat mallit esittelevätkin noita imetysvaatteita joka paikassa.

Olen myös tilannut joitain, esim. Boobzin yhden mekon, näytti kivalle kuvassa mutta olikin kaamea teltta :( olen ihan normaalivartaloinen, kokoa M 170cm/60 kg.

Ongelmana on, etten pääse kaupoille sovittelemaan, joten onko vinkkejä?
 
"vieras"
Ei niitä yksinkertaisesti ole. Itsekin etsin pitkään, mutta luovutin. Käytän hihatonta toppia jossa on sopivasti venyvä kauka-aukko (esim. Gina Tricolla on hyviä) ja päälle jokin hieman väljempi paita, kuten nyt muutenkin on muotia ja imetän tavallaan paitojen välistä. Samaiset topit sopii myös mekon alle, eli vaikka nostat mekon "korviin", alla on tavallaan toinen mekko. Kaveriksi vielä neuletakki, niin kukaan ei eds huomaa mitään helman nostoa.
 
Tuunaat itse.

Laitat alle topin, jonka leikkaat rinnan alta, laittaen tarvittaessa sinne kuminauhaa ja päälle avonaisella pääntiellä varustettu paita. Imetät siis alustopin helman ja päällispaidan pääntien välistä.

Laitat alle topin, jossa avonainen pääntie ja päälle paita, jonka helmaa on helppo nostaa. Imetät alustopin pääntien ja päällistopi helman välistä.
 
"mamm"
[QUOTE="vieras";27649183]Ei niitä yksinkertaisesti ole. Itsekin etsin pitkään, mutta luovutin. Käytän hihatonta toppia jossa on sopivasti venyvä kauka-aukko (esim. Gina Tricolla on hyviä) ja päälle jokin hieman väljempi paita, kuten nyt muutenkin on muotia ja imetän tavallaan paitojen välistä. [/QUOTE]

minä teen juuri näin:) toimii erinomaisesti
 
"vieras"
Nelly.comissa oli ihan kivoja ainakin joskus. Ja suomalaisella missy momilla oli monipuolinen valikoima paitoja, aika peruspaitoja mutta niihin sai valita itse värin ja printin ja joihinkin tuli esim. joku kiva nauhasysteemi niskan taakse, eli niissä oli edes jotain kivaa eikä vaan tylsä yksivärinen tai raitapaita, niin kuin monet tuntuu olevan... En ole enää hetkeen tarvinnut, niin en tiedä tämä n hetken tarjontaa noissa kaupoissa.
 
"vieras"
Mä käytän aluspaitana imetystoppeja,lindexillä on ihan perus mustia ja valkosia. Siihen sit vaan sopivasti paitoja päälle,joko sellasia minkä voi avata tai helman nostaa. Ei tartte kaula-aukkoja venytellä..
 

Yhteistyössä