Mistä miesten fetissit tulevat ja paranevatko ne koskaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en ole ap, mutta todellakin häiritsee seksielämää pahasti, jos kumppaneilla on erilaiset seksimieltymykset.

Minä haluan miehen, koka innostuu minusta ja keskittyy minuun seksin aikana, eikä halua siihen väliin mitään kelloja stondista saadakseen. Enkä ole ennakkoluuloinen. Olen harrastanut seksiä erilaisia fetissejä omaavien miesten kanssa ja todennut, että sellainen seksi ei vain ole minun makuuni.
Olisiko sinulla hieman narsistinen käsitys tässä asiassa, narsismi lievähkössä muodossa on melkoisen yleinen naisilla, siksi he ovat tuntitolkulla peilin edessä, varsinkin nuoret.
 
vierailija
Minä en ole ap, mutta todellakin häiritsee seksielämää pahasti, jos kumppaneilla on erilaiset seksimieltymykset.

Minä haluan miehen, koka innostuu minusta ja keskittyy minuun seksin aikana, eikä halua siihen väliin mitään kelloja stondista saadakseen. Enkä ole ennakkoluuloinen. Olen harrastanut seksiä erilaisia fetissejä omaavien miesten kanssa ja todennut, että sellainen seksi ei vain ole minun makuuni.
Niinhän ne narsistit haluaa, että mies innostuu hänestä. Miestä ilman fetissiä voi olla vaikea löytää.
 
vierailija
Minä en ole ap, mutta todellakin häiritsee seksielämää pahasti, jos kumppaneilla on erilaiset seksimieltymykset.

Minä haluan miehen, koka innostuu minusta ja keskittyy minuun seksin aikana, eikä halua siihen väliin mitään kelloja stondista saadakseen. Enkä ole ennakkoluuloinen. Olen harrastanut seksiä erilaisia fetissejä omaavien miesten kanssa ja todennut, että sellainen seksi ei vain ole minun makuuni.
Niinhän ne narsistit haluaa, että mies innostuu hänestä. Miestä ilman fetissiä voi olla vaikea löytää.
 
vierailija
On! Kaikki lapsuuden traumat ja pahoinpitelyn muodot mille altistuin, alkoivat toimimaan fetissinä. Se vieläpä alkoi jo esiteini-iässä, eli olin pervo masokisti lapsesta asti.

Nöyryytys, nolaaminen, käskyttäminen, rangaistukset (piiskaus), kuulustelluksi joutuminen ja kaikenlaiset turhat, mielivaltaiset säännöt ja kyykytys jne... kaikki se alkoi toimimaan samantien kun seksuaalisuus ylipäätäänkin heräsi.

Tässä asiassa on ilmeisesti jotain agendaa, miksi siitä ei saa puhua ja että miksi asiaa vähätellään ja yritetään häivyttää tuota yhteyttä.
 
On! Kaikki lapsuuden traumat ja pahoinpitelyn muodot mille altistuin, alkoivat toimimaan fetissinä. Se vieläpä alkoi jo esiteini-iässä, eli olin pervo masokisti lapsesta asti.

Nöyryytys, nolaaminen, käskyttäminen, rangaistukset (piiskaus), kuulustelluksi joutuminen ja kaikenlaiset turhat, mielivaltaiset säännöt ja kyykytys jne... kaikki se alkoi toimimaan samantien kun seksuaalisuus ylipäätäänkin heräsi.

Tässä asiassa on ilmeisesti jotain agendaa, miksi siitä ei saa puhua ja että miksi asiaa vähätellään ja yritetään häivyttää tuota yhteyttä.
Joo, mulla kanssa ajatus että jokin lapsuuden trauma noihin fetisseihin liittyy.

En ymmärrä fetissejä sitten yhtään, vielä vähemmän kuin LGTBQ-porukan juttuja (ja todella vähän niitäkään).
Jos joku runkkaa jollekin sähkövatkaimelle niin onnee vaan....
 
On! Kaikki lapsuuden traumat ja pahoinpitelyn muodot mille altistuin, alkoivat toimimaan fetissinä. Se vieläpä alkoi jo esiteini-iässä, eli olin pervo masokisti lapsesta asti.

Nöyryytys, nolaaminen, käskyttäminen, rangaistukset (piiskaus), kuulustelluksi joutuminen ja kaikenlaiset turhat, mielivaltaiset säännöt ja kyykytys jne... kaikki se alkoi toimimaan samantien kun seksuaalisuus ylipäätäänkin heräsi.

Tässä asiassa on ilmeisesti jotain agendaa, miksi siitä ei saa puhua ja että miksi asiaa vähätellään ja yritetään häivyttää tuota yhteyttä.

En minäkään ymmärrä, miksi pitää vaieta jos on joutunut lapsuudessa hyväksikäytetyksi tai pahoinpidellyksi, mutta ei se kaikilla noin mene.
 
Joo, mulla kanssa ajatus että jokin lapsuuden trauma noihin fetisseihin liittyy.

En ymmärrä fetissejä sitten yhtään, vielä vähemmän kuin LGTBQ-porukan juttuja (ja todella vähän niitäkään).
Jos joku runkkaa jollekin sähkövatkaimelle niin onnee vaan....

Mut millainen trauma se sitten on ollut, joka on aiheuttanut sähkövatkainfetissin? Tai ku mä tykkään aataminomenoista. Tai ku se yksi tyyppi sadevaatteista. Ni ja eräs tuntemani sukkahousuista. Yksi toppavaatteista (ku ne ovat niin ihanan pehmeitä).

Mikä aiheutti?


Sussa on se hassunhauska puoli, että sä oletat tietäväsi jotain asioista joista et oikeasti tiedä yhtään mitään.
 
vierailija
Nykyisin suuri osa miehistä ei saa naista, joten on aivan luonnollista, että he etsivät korvaavia seksuaalisuuden kohteita fetissien piiristä.

Tässä asiassa on teillä naisilla keskeinen vastuu. Eli joka kerta, kun swaippaatte oikealle tavallisen miehen sijasta jonkun jykeväleukaisen pankiirilääkärin tai vastaavan, niin saatatte suistaa sen tavallisen miehen fetisismin pauloihin.
 
vierailija
Niin eihän fetisseissä sinällään mitään vikaa ole... luulisinpa että kaikilla niitä on, kaikki eivät vaan tiedosta.

Tissithän on se yleisin fetissi - ei kai kukaan tisseistä innostuvia miehiä outoina pidä. Pikemminkin päin vastoin.

Mutta se on ihan eri asia, että jos alkaa esim. juttelemaan jonkun kanssa, niin 5 minuutin päästä ollaan jossain "likaisissa saappaissa".
 
vierailija
Sussa on se hassunhauska puoli, että sä oletat tietäväsi jotain asioista joista et oikeasti tiedä yhtään mitään.
Tämähän ei ole edes hassua sitten kun sen laajenee oikeaksi ajatteluksi. Echosta ja usein monista muistakin uskovaisista kyllä huokuu sellainen ajattelu, että jos joku on itselle outoa ja vastenmielistä, niin sen on pakko olla väärin.

Minä olen heteromies ja mua iljettää monet seksuaalisuuden muodot. Sille mä en voi mitään ja ajattelen sen mun oikeudeksi. Silti en lähde väittämään mitään homojen touhuista, enkä myöskään niitä kieltämään tai väheksymään. Toki sitten jos menee yleisen haitan puolelle (niinkuin tämä Yyterin hiekkarannan homoryhmäseksisessio) niin asia on eri. Mutta periaatteessa se olis ollut sama vaikka olisi ollut siellä kaksikko Jehovien taivaasta paneskelemassa.
 

Yhteistyössä