Mistä miesten fetissit tulevat ja paranevatko ne koskaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyväksyin facessa kaveriksi ihan asiallisen oloisen miehen. Moikattuaan hän kysyi onko minulla rannekello. Rannekello? - Niin. - Niin? - Ne on niin ihania. - Ja estoon. - Muinoin nuorena kundi pyysi laittamaan likaiset talvisaappaat jalkaan. En tod. laittanut. - Miksei nuorella miehellä seiso normaalisti? - Siis mitä helvettiä? Eikö tuollaisista fetisseistä voi päästä eroon? Eikö niitä luokitella sairauksiksi ja aleta hoitaa? Olis jo aika.
 
vierailija
Kai ne useimmiten lapsuudesta tulevat ja alttius jonkin tyyppiselle fetissille voinee olla myös sisäsyntyinen.

Eroon fetisseistä on vaikea päästä vaikka haluaisikin.
 
vierailija
Joskus on, joskus ei?

Ihan niin kuin likaisista talvisaappaistakin kiihottuva ehkä on pitänyt sellaisia lapsena tai sitten ei ole pitänyt.
No mutta näin amatööripsykologina voisin kuvitella, että saappaiden pitämisellä on löysempi yhteys seksuaalisuuden poikkevaan kehittymiseen kuin sillä, että lasta/nuorta läiskitään nahkavyöllä paljaalle takapuolelle. Voin toki olla väärässäkin.
 
vierailija
Hyväksyin facessa kaveriksi ihan asiallisen oloisen miehen. Moikattuaan hän kysyi onko minulla rannekello. Rannekello? - Niin. - Niin? - Ne on niin ihania. - Ja estoon. - Muinoin nuorena kundi pyysi laittamaan likaiset talvisaappaat jalkaan. En tod. laittanut. - Miksei nuorella miehellä seiso normaalisti? - Siis mitä helvettiä? Eikö tuollaisista fetisseistä voi päästä eroon? Eikö niitä luokitella sairauksiksi ja aleta hoitaa? Olis jo aika.
Wikipedian mukaan Suomessa fetisismiä ei ole enää luokiteltu sairaudeksi vuoden 2011 jälkeen.
 
vierailija
Hyväksyin facessa kaveriksi ihan asiallisen oloisen miehen. Moikattuaan hän kysyi onko minulla rannekello. Rannekello? - Niin. - Niin? - Ne on niin ihania. - Ja estoon. - Muinoin nuorena kundi pyysi laittamaan likaiset talvisaappaat jalkaan. En tod. laittanut. - Miksei nuorella miehellä seiso normaalisti? - Siis mitä helvettiä? Eikö tuollaisista fetisseistä voi päästä eroon? Eikö niitä luokitella sairauksiksi ja aleta hoitaa? Olis jo aika.
Mikä on ap ongelmasi? Miten se sinua muka haittaa jos mies tykkää vaikka kellostasi tai saappaistasi? Olisit tyytyväinen siitä, että mies on tyytyväinen.
 
Kuinkahan monia on lapsena piiskattu huvin vuoksi?
Suurinta osaa piiskatuista lapsista. Ei heitä itsensä takia piiskata, vaan siksi, että kasvattaja on epäonnistunut kasvatuksessa ja haluaa edes jollain tavalla itselleen vallantunteen, vaikka sitten pahoinpitelemällä lapsen. Eli omaksi huvikseen lapsenpiiskaaja lapsia pahoinpitelee, ja lapsi kärsii siitä lopun ikäänsä.
 
vierailija
Suurinta osaa piiskatuista lapsista. Ei heitä itsensä takia piiskata, vaan siksi, että kasvattaja on epäonnistunut kasvatuksessa ja haluaa edes jollain tavalla itselleen vallantunteen, vaikka sitten pahoinpitelemällä lapsen. Eli omaksi huvikseen lapsenpiiskaaja lapsia pahoinpitelee, ja lapsi kärsii siitä lopun ikäänsä.
Millaisessa perheessä olet oikein kasvanut? :geek:

Onko käsityksesi ehkä yleisimminkin se, että lapsia kuritetaan vaan koska ollaan epäonnistuttu kasvatuksessa (=ei olla saatu pelkällä puheella tottelemaan)?
 
vierailija
Mikä on ap ongelmasi? Miten se sinua muka haittaa jos mies tykkää vaikka kellostasi tai saappaistasi? Olisit tyytyväinen siitä, että mies on tyytyväinen.
Eikö miehenkin pitäisi kuulostella sitä, onko nainen tyytyväinen? - Eikä esittää itsestäänselvyyksinä puolitutuille omia sairaita fetissejään? Kulkekoon keskenään saappaissaan ja tumputtakoon vaikka päivät pitkät, se ei haittaa ketään tai kiinnitelköön rannekelloja kikkeliinsä ja ruikkikoon kotonaan niihin, mutta ei siitä tarvitse huudella ulkopuolisille. - Ei se perversio sinänsä, vaan se, että mies ottaa vapauden häiriköidä naista kertomalla siitä.
 
vierailija
Mikä on ap ongelmasi? Miten se sinua muka haittaa jos mies tykkää vaikka kellostasi tai saappaistasi? Olisit tyytyväinen siitä, että mies on tyytyväinen.
Minä en ole ap, mutta todellakin häiritsee seksielämää pahasti, jos kumppaneilla on erilaiset seksimieltymykset.

Minä haluan miehen, koka innostuu minusta ja keskittyy minuun seksin aikana, eikä halua siihen väliin mitään kelloja stondista saadakseen. Enkä ole ennakkoluuloinen. Olen harrastanut seksiä erilaisia fetissejä omaavien miesten kanssa ja todennut, että sellainen seksi ei vain ole minun makuuni.
 
vierailija
Minä en ole ap, mutta todellakin häiritsee seksielämää pahasti, jos kumppaneilla on erilaiset seksimieltymykset.

Minä haluan miehen, koka innostuu minusta ja keskittyy minuun seksin aikana, eikä halua siihen väliin mitään kelloja stondista saadakseen. Enkä ole ennakkoluuloinen. Olen harrastanut seksiä erilaisia fetissejä omaavien miesten kanssa ja todennut, että sellainen seksi ei vain ole minun makuuni.
Niinpä niin, sinä et saa myöskään meikata, värjätä hiuksia, pukeutua hepeneisiin, sairasta tuollainen asian sivussa vouhottaminen. Hajotat tekemisilläsi miehen mielenkiinnon, etkä sinä enää olekkaan narsistinen objekti.
 
vierailija
Minulla oli pitkään alusvaatefetissi. Se on nyt kadonnut. Kostuin, kun sovittelin rintsikoita kaupoissa. Vahvimmillaan fetissi oli ihan nuorena sekä toisen kerran, kun kaikki lapset oli imetetty ja boobsit saattoi taas varata yksinomaan sänkykamarikäyttöön.

Kellofetissi kuulostaa huvittavalta. Ei haittaisi yhtään, jos miehellä olisi sellainen.
 

Yhteistyössä