Olisiko sinulla hieman narsistinen käsitys tässä asiassa, narsismi lievähkössä muodossa on melkoisen yleinen naisilla, siksi he ovat tuntitolkulla peilin edessä, varsinkin nuoret.Minä en ole ap, mutta todellakin häiritsee seksielämää pahasti, jos kumppaneilla on erilaiset seksimieltymykset.
Minä haluan miehen, koka innostuu minusta ja keskittyy minuun seksin aikana, eikä halua siihen väliin mitään kelloja stondista saadakseen. Enkä ole ennakkoluuloinen. Olen harrastanut seksiä erilaisia fetissejä omaavien miesten kanssa ja todennut, että sellainen seksi ei vain ole minun makuuni.
Koitapa itse miehenä kiihottua kaupan vihannestiskin kurkusta.Miesten seksuaalisuus on monipuolisempaa. Koitapa itse kiihottua lakatuista varpaan kynsistä. Niinpä!
Hävyttömän hyvä, eiku hyvää!Koitapa itse miehenä kiihottua kaupan vihannestiskin kurkusta.
Se ei toimi, mutta tuo kurkku sun anaalissa, sinun sitä voihkiessa, se voisi kiihottaa.Koitapa itse miehenä kiihottua kaupan vihannestiskin kurkusta.
Niinhän ne narsistit haluaa, että mies innostuu hänestä. Miestä ilman fetissiä voi olla vaikea löytää.Minä en ole ap, mutta todellakin häiritsee seksielämää pahasti, jos kumppaneilla on erilaiset seksimieltymykset.
Minä haluan miehen, koka innostuu minusta ja keskittyy minuun seksin aikana, eikä halua siihen väliin mitään kelloja stondista saadakseen. Enkä ole ennakkoluuloinen. Olen harrastanut seksiä erilaisia fetissejä omaavien miesten kanssa ja todennut, että sellainen seksi ei vain ole minun makuuni.
Niinhän ne narsistit haluaa, että mies innostuu hänestä. Miestä ilman fetissiä voi olla vaikea löytää.Minä en ole ap, mutta todellakin häiritsee seksielämää pahasti, jos kumppaneilla on erilaiset seksimieltymykset.
Miten olisi toinen narsistin uhriksi joutunut? Esim mies? Vai onks ne liian nynnyjä? Ja pitää välttämättä saada se dominoiva mies? Jos, niin sitten voi syyttää vain itseään...Niinhän ne narsistit haluaa, että mies innostuu hänestä. Miestä ilman fetissiä voi olla vaikea löytää.
Olivat kokeneet itse samaa lapsena.Oli ne vanhemmat vaan sairaita ennen vanhaan. Ihan huvin vuoksi laittoivat oman lapsensa kärsimään.
Mutta onneksi se entinen normaali ei enää jatku kuin päästään sairaillaOlivat kokeneet itse samaa lapsena.
Joo, mulla kanssa ajatus että jokin lapsuuden trauma noihin fetisseihin liittyy.On! Kaikki lapsuuden traumat ja pahoinpitelyn muodot mille altistuin, alkoivat toimimaan fetissinä. Se vieläpä alkoi jo esiteini-iässä, eli olin pervo masokisti lapsesta asti.
Nöyryytys, nolaaminen, käskyttäminen, rangaistukset (piiskaus), kuulustelluksi joutuminen ja kaikenlaiset turhat, mielivaltaiset säännöt ja kyykytys jne... kaikki se alkoi toimimaan samantien kun seksuaalisuus ylipäätäänkin heräsi.
Tässä asiassa on ilmeisesti jotain agendaa, miksi siitä ei saa puhua ja että miksi asiaa vähätellään ja yritetään häivyttää tuota yhteyttä.
On! Kaikki lapsuuden traumat ja pahoinpitelyn muodot mille altistuin, alkoivat toimimaan fetissinä. Se vieläpä alkoi jo esiteini-iässä, eli olin pervo masokisti lapsesta asti.
Nöyryytys, nolaaminen, käskyttäminen, rangaistukset (piiskaus), kuulustelluksi joutuminen ja kaikenlaiset turhat, mielivaltaiset säännöt ja kyykytys jne... kaikki se alkoi toimimaan samantien kun seksuaalisuus ylipäätäänkin heräsi.
Tässä asiassa on ilmeisesti jotain agendaa, miksi siitä ei saa puhua ja että miksi asiaa vähätellään ja yritetään häivyttää tuota yhteyttä.
Joo, mulla kanssa ajatus että jokin lapsuuden trauma noihin fetisseihin liittyy.
En ymmärrä fetissejä sitten yhtään, vielä vähemmän kuin LGTBQ-porukan juttuja (ja todella vähän niitäkään).
Jos joku runkkaa jollekin sähkövatkaimelle niin onnee vaan....
Tämähän ei ole edes hassua sitten kun sen laajenee oikeaksi ajatteluksi. Echosta ja usein monista muistakin uskovaisista kyllä huokuu sellainen ajattelu, että jos joku on itselle outoa ja vastenmielistä, niin sen on pakko olla väärin.Sussa on se hassunhauska puoli, että sä oletat tietäväsi jotain asioista joista et oikeasti tiedä yhtään mitään.