Mistä mä löydän tuolle koiralle uuden kodin?

  • Viestiketjun aloittaja IhaNainen
  • Ensimmäinen viesti
poliisitkin nauraa
Rikosilmoituksen??? Siitäkö että nimimerkillä kirjoitat asioistasi nettipalstalle, jossa itse syyllistät ja haukut muita nimimerkkejä? Joo, kyllä ehdottomasti kannattaa tehdä rikosilmoitus!
 
en nyt jaksa kahlata koko ketjua läpi..mikä on koiran rotu ja ikä? luinko jostain että olis vuoden ikäinen..uros vai narttu? ja mitä tuohon leikkauttamiseen niin se ainakin saattaa nartuille aiheuttaa joissain tapauksissa virtsankarkailua..Meillä on rhodesiankoira joka ei todellakaan ollut niitä aivan helppoja koiria kouluttaa edes perusasioille,tyyppi täytää torstaina 2 vuotta ja on ollut vasta viimeisen puolivuotta täysin sisäsiisti,jollain koirilla ottaa pitkänkin aikaa ennenkä oppii. Sitten vielä sellaanen mahdollisuus että koira on stressaantunut nyt jostain ja siihen olis löydettävä syy..
 
"vieras"
en nyt jaksa kahlata koko ketjua läpi..mikä on koiran rotu ja ikä? luinko jostain että olis vuoden ikäinen..uros vai narttu? ja mitä tuohon leikkauttamiseen niin se ainakin saattaa nartuille aiheuttaa joissain tapauksissa virtsankarkailua..Meillä on rhodesiankoira joka ei todellakaan ollut niitä aivan helppoja koiria kouluttaa edes perusasioille,tyyppi täytää torstaina 2 vuotta ja on ollut vasta viimeisen puolivuotta täysin sisäsiisti,jollain koirilla ottaa pitkänkin aikaa ennenkä oppii. Sitten vielä sellaanen mahdollisuus että koira on stressaantunut nyt jostain ja siihen olis löydettävä syy..
Kannattas varmaan lukea... Jo ensimmäisellä sivulla selviää... 2v venäjäntoy-uros
 
[QUOTE="motha";23203493]Tarkoitan että ketään ei haittaa että kuseksivan koiran takia lapsi joutuu elämään liassa. Totta kai ap korjaa pissat mutta silti. Siis että palstalaisten mielestä lapsesta viis.[/QUOTE]

No johan tässä pitäisi kiinnittää huomiota jokaiseen kotiin, jossa on pentukoira, joka ei vielä ole sisäsiisti. Et taida olla koiraihmisiä.
 
IhaNainen
[QUOTE="vieras";23203222]Siis siitä kun pahoittaa mielensä keskustelupalstalla????[/QUOTE]

Ei vaan siitä että mut on jo haukuttu eläinrääkkääjäksi ja etten oikeasti edes välitä tosta koirasta. Menee kunnianloukkauksen puolelle. Ja luuletko että mä oon joku robotti jota voi herjata kuinka pahasti haluaa ja mä vaan hymyilen?
 
IhaNainen
Koiralle alussa mainitsemani uusi perhe otti eilen yhteyttä, ja tulevat perjantaina katsomaan koiraa. Voi olla että ottavat sen samalla mukaansa uuteen kotiin, joten voitte lopettaa vaahtoamisen ja todeta että oon luuseri ja koirasta tuli nyt kiertokapula. :D Onneksi mä osaan kirjoittaa sopimukseen sen etuosto-oikeuden niin en olekaan niin tyhmä kuin mitä luulette. :p
 
"Horuksen silmä"
Pikkasen asian vierestä. Voi kun te koiran omistajat olisitte yhtä tarkkoja myös siitä minne ne koirat kuseksii ulkona. Mun lapset kun joutuu ulkoilla päivittäin koiran kusen ja paskan seassa.
 
IhaNainen
[QUOTE="Horuksen silmä";23205966]Pikkasen asian vierestä. Voi kun te koiran omistajat olisitte yhtä tarkkoja myös siitä minne ne koirat kuseksii ulkona. Mun lapset kun joutuu ulkoilla päivittäin koiran kusen ja paskan seassa.[/QUOTE]

What? Mene pois, miten sä nyt ton tähän repäsit?
 
"vieras"
Koiralle alussa mainitsemani uusi perhe otti eilen yhteyttä, ja tulevat perjantaina katsomaan koiraa. Voi olla että ottavat sen samalla mukaansa uuteen kotiin, joten voitte lopettaa vaahtoamisen ja todeta että oon luuseri ja koirasta tuli nyt kiertokapula. :D Onneksi mä osaan kirjoittaa sopimukseen sen etuosto-oikeuden niin en olekaan niin tyhmä kuin mitä luulette. :p
Kannattaa antaa "koe-ajalla" että pääsee teille takaisin jos uudet omistajat eivät tykkäkään koirasta tai pissailu ei lopu sielläkään.
Ettei joudu moniin eri koteihin.
 
IhaNainen
[QUOTE="vieras";23206059]Kannattaa antaa "koe-ajalla" että pääsee teille takaisin jos uudet omistajat eivät tykkäkään koirasta tai pissailu ei lopu sielläkään.
Ettei joudu moniin eri koteihin.[/QUOTE]

Joo, mitäpä luulet tuon etuosto-oikeuden tarkoittavan? Ja tottakai perheellä on oikeus palauttaa koira jos se ei sopeudu.
 
IhaNainen
[QUOTE="vieras";23206088]Anteeksi.[/QUOTE]

Sori kun sanoin tylysti, mutta mä en ymmärrä eikö luetunymmärtämistä oo opetettu muille kuin mulle. Tuntuu kuin kaikki mitä kirjotan, ymmärrettäis tahallaan väärin.
 
"sipsi"
Hienoa, että asiat etenevät :) Tuo etuosto-oikeus on hyvä asia, minäkin laitan sen kaikkien kasvattien kauppakirjaan, ja juttelen vielä asian ihan selväksi ennen uuteen kotiin lähtöä. Siksi viime kesänäkin pennun omistaja otti minuun yhteyttä, eikä laittanut ilmoitusta Keltaiseen Pörssiin tms. jonka kautta täysin "villi" yksivuotias olisi isolla todennäköusyydellä päätynyt kiertoon...

Toivottavasti asiat menevät perjantaina hyvin, ja älä itseäsi syytä; elämässä joutuu tekemään valintoja, kun kaikkea ei etukäteen voi tietää. Ja kaikkihan on sitten vaan koiran parhaaksi kuitenkin!

Pidän peukkuja perjantaille :hug:
 
"Twilleriina"
Olisin odottanut, että vastaat laittamiini viesteihin. Yritin myös soittaa antamaasi numeroon. Vastaaminen olisi hyvien tapojen mukaista. Ei pahalla, mutta vähän ihmetytti.
 
IhaNainen
[QUOTE="Twilleriina";23206921]Olisin odottanut, että vastaat laittamiini viesteihin. Yritin myös soittaa antamaasi numeroon. Vastaaminen olisi hyvien tapojen mukaista. Ei pahalla, mutta vähän ihmetytti.[/QUOTE]

Piti juuri vastata, mulla oli eilen ihan kauhea loppuilta, poika huusi kuin hinaaja ja jouduttiin lähtemään päivystykseen. Korvatulehdushan tuolla on, pahoittelen etten ehtinyt laittamaan tilanteesta viestiä sulle.
 
"penaalin terävin kynä"
Ei vaan siitä että mut on jo haukuttu eläinrääkkääjäksi ja etten oikeasti edes välitä tosta koirasta. Menee kunnianloukkauksen puolelle. Ja luuletko että mä oon joku robotti jota voi herjata kuinka pahasti haluaa ja mä vaan hymyilen?
Toivottavasti sinä ja jokainen muukin nettiin kirjoitteleva ymmärtää, mitä eroa on herjata nimimerkkiä ja oikealla identiteetillään esiintyvää ihmistä. Ja miksi vain toisesta on mahdollista viedä asia poliisitutkintaan, asianomaisen itse niin halutessa.

Kai muuten teit sen sikosilmon? LOL :D
 
"vieras"
Koiralle alussa mainitsemani uusi perhe otti eilen yhteyttä, ja tulevat perjantaina katsomaan koiraa. Voi olla että ottavat sen samalla mukaansa uuteen kotiin, joten voitte lopettaa vaahtoamisen ja todeta että oon luuseri ja koirasta tuli nyt kiertokapula. :D Onneksi mä osaan kirjoittaa sopimukseen sen etuosto-oikeuden niin en olekaan niin tyhmä kuin mitä luulette. :p
Saiko koira uuden kodin?
 

Yhteistyössä