Mistä löytäisi / voisi tilata ISOJA äitiysvaatteita!?

• Viestiketjun aloittaja "Minni"
  • Ensimmäinen viesti
"Minni"
isolla tarkoitan 48-> Miten muut isot odottavat äidit ovat selvinneet raskautensa ajan. mitä ollut päällä. Aikaisemmissa raskauksissa olin "vain" 42-44 kokoinen. Nyt sitten ISO :( mutta eipä tällä tässä vaiheessa paljon mitään voi ja äitiysvaatteet tulee tarpeelliseksi varmasti tammikuussa kun viikkoja nyt 15. Kokemuksia? Mitä teillä on olut päällä?

heip
Anteeksi että keskikokoinen ihminen vastaa. Mutta oma kokemukseni (kohta 30 viikkoa kasassa) on, että nykyään parhaat äitiysvaatteet löytyvät normivaatteista. Tunikoita, leggingsejä, empiremekkoja, piiiitkiä paitoja... Eikös kaikkia noita ole isojen naisten mallistoissa muutenkin.

Alusvaatteet sitten tietenkin ovat asia erikseen.

a.p.
Anteeksi että keskikokoinen ihminen vastaa. Mutta oma kokemukseni (kohta 30 viikkoa kasassa) on, että nykyään parhaat äitiysvaatteet löytyvät normivaatteista. Tunikoita, leggingsejä, empiremekkoja, piiiitkiä paitoja... Eikös kaikkia noita ole isojen naisten mallistoissa muutenkin.

Alusvaatteet sitten tietenkin ovat asia erikseen.
paidat eivät olekaan ongelma, vaan housut. Enkä voi pitää legginsejä, collareita koko raskausaikaa, kun pitää käydä töissä ja välillä esim. teattereissa, ravintolassa, sukulaisissa ja ruokakaupassa. Kotona collarit onkan ihan ok.

a.p.
[QUOTE="Niin";22476588]Oletko kokeillut ihan tavallisia "isojen tyttöjen" malliston vaatteita kokoa isompana?[/QUOTE]

ei ole ollut vielä tarvetta äitiysvaatteille kun normivaatteet mahtuu vielä päälle. Ihan jo etukäteen hermoilen, koska kahdessa ensimmäisessä raskaudessa maha oli valtava. Pitää katsella noita isojen tyttöjen mallistoa, minulla ongelma on juuri tuo takapuoli joka on kuin 7 leivän uuni eikä varmaan raskausaikana ainakaan pienene!

ex
mä olin nuorinta odottaessa kokoa 50/52. mun kropalle kävi Henkkamaukan äitiysfarkut, oiskohan olleet kokoa 46 tai 48... ne missä vedetään resoria kainaloihin asti. tosin mulla ei ole persaus ollut kokoon nähden iso.

..
Elloksella on äitiyshousuja kokoon 48 saakka ja oman kokemuksen mukaan ainakin noin kokoa 40 olevat oli oikeasti pari numeroa isommat. Riippuu tietenkin mallista, niitä samoja siellä ei enää ole.

"diipadaa"
Sama ongelma. Netistä olen haeskellut ja löysin ainakin MissyMom, Ellos ja ... ööh unohdin jo sen kolmannen... joku funnymom tms. Ja mua ainakin kiristää jo nyt (rv14) tava housut. turvottaa ja puristaa ei saa yhtään!

Nosto! Auttakaa pliis, mistä löytyy isoja äitiysvaatteita, etupäässä housuja? Henkkamaukan kokoja on vain 46 asti, mikä ei riitä. Äkkiseltään netistä löytämäni muut (ellos, zalando, äitiysvaatteet.com) myy myöskin vain mulle liian pieniä kokoja.

En koe edes olevani mitenkään hirveän iso (180 cm pitkä, nyt rv 19 97 kg), masentaa kun ei mikään kaupan rätti mene takapuolen kohdalta päälle :( Ja kysymys herää, mitä ihmettä muut kuin kokoa 36/xs olevat äidit pukee päälleen??

vieras*
^Suomalaisella Missy Momilla on muistaakseni aika isojakin kokoja, siis 46-> Viimeksi kun olin raskaana, merkin omilla sivuilla oli nettikauppa, ja jotkut muutkin kaupat myivät ko. merkkiä. Mulla oli viime raskaudessa koko 44/46, ja mulla jäi käyttämättä Boobin mustat, joustavat jousut, jotka olikin mulle auttamatta liian suuret loppuraskaudessakin, ja lahkeet ylipitkät... En muista olisko niiden koko ollut sit XXL vai XL, ostin kirppikseltä sovittamatta.

"ihanaa"
Tavallista asiaa mutta ihanaa kun kerrankin ihmiset ovat olleet tässä ketjussa asiallisia. Ei väli humautuksia ja huutelua takapenkiltä. Saadaan rauhassa olla isoja. :D
Toivottavasti ap löydät kivoja äitiysvaatteita. :)

• Tykkää
Reactions: picipoci

Yhteistyössä