minulla on 4v tyttö ja vajaa vuoden ikäinen poikaAlkuperäinen kirjoittaja KAPPUsarakka:tyttö on reilu 2 vuotias mites sinulla?
Lohikoskella asustellaan..Alkuperäinen kirjoittaja KAPPUsarakka:asutteko jossain täällä päin vain kauempana?
onko sulla autoa käytössä päiväsaikaan? Mulla ei, kyllähän sitä tietty linkillä pääsee kulkemaan.. Kiva olis löytää ulkoilu/kahvittelu seuraaAlkuperäinen kirjoittaja KAPPUsarakka:asutteko jossain täällä päin vain kauempana?
Missäspäin te asustelette? :wave: tietty kaukana Jyväskylästä?Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Onneks te sentää saatte.. Mikähä tässä onkaan et se o nii vaikeeta löytää seuraa ja kavereita :/ Kai sitä on sit nii hylkiö ku ei oo viel omaa lasta masun ulkopuolel..
Juu mie muutin sieltä jo noin vuos sitten.. Noh, semmosta se on..Alkuperäinen kirjoittaja KAPPUsarakka:Missäspäin te asustelette? :wave: tietty kaukana Jyväskylästä?
mun sähköposti on miia-liina@luukku.com jos haluat että voidaan sopia enemmän näkemisestä yms.Alkuperäinen kirjoittaja KAPPUsarakka:auto on miehen mukana töissä,mutta linkillä tosiaan pääsee..vaikka joutuukin vissiin vaihtamaan,mutta eihän se haittaa tosiaan ois kiva saada seuraa! :wave:
Hei! Mikkelistä ollaan!Alkuperäinen kirjoittaja melberry:Moi, Mikkelin seudultakin yksinäisyyttä löytyy...40 kymppiä lähestyvä avoliitossa asuva alle 3-vuotiaan pojan äiti kaipailee myös naistenjuttuja....
Moi! Joku muukin edustettuna tältä suunnalta!!!Alkuperäinen kirjoittaja St mikael:Hei! Mikkelistä ollaan!Alkuperäinen kirjoittaja melberry:Moi, Mikkelin seudultakin yksinäisyyttä löytyy...40 kymppiä lähestyvä avoliitossa asuva alle 3-vuotiaan pojan äiti kaipailee myös naistenjuttuja....
:wave: mää oon Kajaanista!Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:Kainuulaisia äitejä? Kaikki kaverit muuttivat etelämmäksi... :'(
kyllähän täällä varmaan palstailee samanikäisiä kuin sinäkin, jos kaipaat ikäistäsi seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja *:Mä olen kans Kajaanista, mutta kun ikää on jo lähemmäs neljäkymmentä kuin kolmekymmentä ei niitä samanikäisiä ystäviä juurikaan löydä. Itsellä kun taustalla pitkä työrupeama ja vasta "vanhemmalla" iällä tehty esikoinen, niin väkisellä joskus nuo ajatukset nuorten äitien kanssa ei yhdy.
Minä myöskin Kajaanista, meillä on myös kainuulaisten oma kerho joten sinnekkin on kaikki kainuulaiset tervetulleitaAlkuperäinen kirjoittaja Von Teese::wave: mää oon Kajaanista!Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:Kainuulaisia äitejä? Kaikki kaverit muuttivat etelämmäksi... :'(