mistä löytää kavereita?

  • Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti
kerholainen
Alkuperäinen kirjoittaja Autumn:
Alkuperäinen kirjoittaja Von Teese:
Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:
Kainuulaisia äitejä? Kaikki kaverit muuttivat etelämmäksi... :'(
:wave: mää oon Kajaanista! :)
Minä myöskin Kajaanista, meillä on myös kainuulaisten oma kerho joten sinnekkin on kaikki kainuulaiset tervetulleita :)
No onhan se kerho, mut siellä porukka selittää, tein tänään sitä ja sitä. vähän niinku kirjottais päiväkirjaa.. eikä oikein kunnolla pääse porukkaan. Mutta tää on vaan mun mielipide, joku voi tykätäkin. :)
 
TiinuLiinu
Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:
Jos joku on kemistä tai läheltä, niin laittakaa viestiä :)
Heippa!

Täällä olis yks Torniolainen!=) Oletko kauankin asunut kemissä?yritin tossa sun profiilia katella et jotai infoo susta saisin...mut ei ollu mittää=) Eli ootko lapseton/lapsellinen ja minkäikäinen?
 
sipulisopuli
Alkuperäinen kirjoittaja kerholainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Autumn:
Alkuperäinen kirjoittaja Von Teese:
Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:
Kainuulaisia äitejä? Kaikki kaverit muuttivat etelämmäksi... :'(
:wave: mää oon Kajaanista! :)
Minä myöskin Kajaanista, meillä on myös kainuulaisten oma kerho joten sinnekkin on kaikki kainuulaiset tervetulleita :)
No onhan se kerho, mut siellä porukka selittää, tein tänään sitä ja sitä. vähän niinku kirjottais päiväkirjaa.. eikä oikein kunnolla pääse porukkaan. Mutta tää on vaan mun mielipide, joku voi tykätäkin. :)

just ton takia en ole liittynyt mihinkään kerhoihin kun ovat päiväkirjan tapaisia "palstoja".......
 
Mulle riittäis kyllä myös yks sellanen jonka kans voi höpöttää kaikki jutut ja luottaa siihen et ne pysyy "salassa". Tietty enemmänkin kavereita haluais. On kai se vaikeeta löytää kun aika menee lasten kanssa kotona tai omalla pihalla / koulussa. :snotty:
Turku alueella olevat saa ilmottautua myös! :attn:

Olisin kyllä valmis sitten kaverisuhteeseen panostmaan jos kemiat synkkaa yhteen!
 
Entäs ketään Oulusta?
Oon kahden pikkuisen (tyttö 3,5v. ja poika vähän reilu 2v.) äiskä, jolla mies tekee reissuhommaa ja paljon ollaan keskenään. Päivät töissä mutta iltaisin olis kiva saada seuraa äitille ja lapsille. Ja toki ihan vain aikuista seuraa lenkille, kahvitteluun, shoppaileen jne.
 
Jaa-a, kertokaas miullekin, mistä :wave: Normaalisti olen ollut supersosiaalinen seurapiirikuninkatar ( :LOL: ) mutta muutettuani toiselle paikkakunnalla ja saatuamme lapsen on ollutkin yhtä hiljaiseloa sillä saralla... nuo avoimet päiväkodit yms ei ihan hirveästi innosta, tuntuu että ihmiset tuijottaa ja arvostelee milloin minkäkin perusteella, eikä oikein muutenkaan jutut tahdo kohdata, tai mitään numeroita vaihdeltua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Jaa-a, kertokaas miullekin, mistä :wave: Normaalisti olen ollut supersosiaalinen seurapiirikuninkatar ( :LOL: ) mutta muutettuani toiselle paikkakunnalla ja saatuamme lapsen on ollutkin yhtä hiljaiseloa sillä saralla... nuo avoimet päiväkodit yms ei ihan hirveästi innosta, tuntuu että ihmiset tuijottaa ja arvostelee milloin minkäkin perusteella, eikä oikein muutenkaan jutut tahdo kohdata, tai mitään numeroita vaihdeltua.
Peesaan. Mä kävin esikoisen kanssa kuopusta odottaessani perhekahvilassa useinkin mut kerran pahoitin mieleni pahasti, (eräs äiti siellä päivitteli, että onpa sulla pieni maha vaikka viikkoja on jo lähemmäs 30..) enkä enää sen jälkeen ole käynyt. Ehkä loukkaannuin turhasta, mut silti. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Von Teese:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Jaa-a, kertokaas miullekin, mistä :wave: Normaalisti olen ollut supersosiaalinen seurapiirikuninkatar ( :LOL: ) mutta muutettuani toiselle paikkakunnalla ja saatuamme lapsen on ollutkin yhtä hiljaiseloa sillä saralla... nuo avoimet päiväkodit yms ei ihan hirveästi innosta, tuntuu että ihmiset tuijottaa ja arvostelee milloin minkäkin perusteella, eikä oikein muutenkaan jutut tahdo kohdata, tai mitään numeroita vaihdeltua.
Peesaan. Mä kävin esikoisen kanssa kuopusta odottaessani perhekahvilassa useinkin mut kerran pahoitin mieleni pahasti, (eräs äiti siellä päivitteli, että onpa sulla pieni maha vaikka viikkoja on jo lähemmäs 30..) enkä enää sen jälkeen ole käynyt. Ehkä loukkaannuin turhasta, mut silti. :(
Tuossa kohtaa sitä kyllä on niin herkillä, että ottaa helpostikin itseensä, varsinkin jos vieras ihminen tulee "päivittelemään". Harmi että sinullakin huonoja kokemuksia. Itse koen että ongelmana on varmaankin se, että olen paljonkin ikäistäni nuoremman näköinen, ja vasiten kun "meidän" avoimessa käy mielestäni enimmäkseen "vanhempaa väkeä", niin karsastavat kai sitten tulla juttelemaan, ja vaikka sitten itse yritän tuoda itseäni tykö niin armoton nyrpistely. Ei toki kosketa kaikkia, on ollut niitäkin, kenen kanssa on ihan omana itsenään voinut jutella ikärajoitteista tai muista seikoista huolimatta mutta harvassa on. Ei se tietysti kenenkään vika ole, mutta harmittaa. Tuntuu ettei kuulu oikein mihinkään ja tukiverkostot puuttuu läheltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Milloin ja minne päin Kuopiota muutat? Itse asun Siilinjärvellä eli 23 km pohjoiseen päin. Olisi kiva tutustua. Itsekin olen yh ja lapsia 5 (13-21 v.) Laita yv:tä jos kiinnostaa!
Hellou!
Sama paikkakunta ja kahden muksun yh, tosin lapset mulla paljon pienempiä....mut jos kiinnostaa laitas yv:tä :)
 
Veera
Oisiko joku Viitaraarelta päin tai Konginkankaalta? Etsin 12-14 tyttöjä ja poikia mese kamuksi, mun mese ossa on veera97-@windoslive.com. Jutellaan sitten mesessä (messengerissä) lisää. Olen itse 12 vuotias, ja omistan koira.
 

Yhteistyössä