mistä löytää kavereita?

  • Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KAPPUsarakka:
asutteko jossain täällä päin vain kauempana? :)
onko sulla autoa käytössä päiväsaikaan? Mulla ei, kyllähän sitä tietty linkillä pääsee kulkemaan.. Kiva olis löytää ulkoilu/kahvittelu seuraa :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KAPPUsarakka:
auto on miehen mukana töissä,mutta linkillä tosiaan pääsee..vaikka joutuukin vissiin vaihtamaan,mutta eihän se haittaa:) tosiaan ois kiva saada seuraa! :wave:
mun sähköposti on miia-liina@luukku.com jos haluat että voidaan sopia enemmän näkemisestä yms.
 
vieras
ystävyys niin kuin ystävystyminenkin tarvitsee vastavuoroisuutta.... itsestään antamista... Kukaan ei tule hakemaan kotoa eikä pyydä ystäväkseen kassajonosta.... itseään täytyy tietyllä tavalla "tyrkyttää" ... Näin aikuisena ystävien löytäminen todella tarvitsee työtä, joskus onni saattaa olla myötäinen että sen hyvän tyypin tapaa ihan sattumalta ja heti huomaa et hänestä haluaa pitää kiinni.

Sitä halusin vaan sanoa, että vaikka klisee onkin, ON VAAN LÄHDETTÄVÄ SINNE MISSÄ TAPAHTUU! Tietty lasten kautta voi helpommin alottaa keskustelun toisten vanhempien kanssa, mutt ei se tarkoita etteikö lapsettomat voisi löytää itsekin ystävää.... Miksi puistoon ei voisi mennä juttelemaan lasten vanhemmille ja kertoa, että haluaa "jo valmiiksi" tutustua vanhempiin, josko joskus itselläkin olisi lapsi tulevaisuudessa... Harrastukset, naapurit, palstat =) ym.... kaikkialla on ihmisiä joiden joukossa on varmasti juuri sinulle ystävä!

Tsemppiä ystävän hakuun, varmasti löytyy vielä!
 
*
Mä olen kans Kajaanista, mutta kun ikää on jo lähemmäs neljäkymmentä kuin kolmekymmentä ei niitä samanikäisiä ystäviä juurikaan löydä. Itsellä kun taustalla pitkä työrupeama ja vasta "vanhemmalla" iällä tehty esikoinen, niin väkisellä joskus nuo ajatukset nuorten äitien kanssa ei yhdy.
 
Juu voishan sitä kyl mennä puistoon muutenki.. On vaa nii huono menemään ku tuntuu et siel jo on ne "omat piirit".. Mut tottahan se on, et ei tulla kotootakaan hakemaan. Mut netistäki nii hito vaikee löytää vaiks kuin kyselis.. Ehk mie sit intoudun puistoonki jahka tiiän missä tässä ny asuu sit viel vuode päästä (muutto ku on ajankohtane jos vaa saa kämpän myytyä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mä olen kans Kajaanista, mutta kun ikää on jo lähemmäs neljäkymmentä kuin kolmekymmentä ei niitä samanikäisiä ystäviä juurikaan löydä. Itsellä kun taustalla pitkä työrupeama ja vasta "vanhemmalla" iällä tehty esikoinen, niin väkisellä joskus nuo ajatukset nuorten äitien kanssa ei yhdy.
kyllähän täällä varmaan palstailee samanikäisiä kuin sinäkin, jos kaipaat ikäistäsi seuraa.
:) minä en välitä siitä, minkä ikäinen ystäväni on, kunhan ajatukset käy yksiin. :wave:
 

Yhteistyössä