mistä löytää kavereita?

  • Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Raahe-Kokkola-Nivala väliltä jos löytys joku kaveri, ois aika kiva... Oon lapseton (tahtomattani, vielä ), nuori, vähäpuheinen varsinki alkuun, mutta ehdottoman luotettava ja myös uskollinen ystävänä. Ois hauska, ku vois pelailla kaikkea, käydä jossain, ihan hullujaki juttuja välillä, semmosta tavallista. :) Ne tyttöjen illat..
kuulostaa kyllä niin hyvältä.. tyttöjen iltaa on tylsää viettää itsekseen :ashamed:

sinäki oot niin pitkän matkan päästä..
 
vaikka tältä palstalta. Jos joku tuntuu omanlaiselta ihmiseltä, viestittelet ensin, vaidat sitten sähköpostiosoitteet, puh nrot jne.
tosin itse en ole nurkan takana asuvia ihmisiä täältä löytänyt mutta minulle ystävyys ja yhteydenpito voi olla ihan sähköposteja yms ja sitten tavata jos tavata jos vaikka kesälomamatka jommallakummalla sopivaan suuntaan käy. Mutta kai se nurkan takana asuvakin voi palstalta löytyä jos asuu paikassa jossa riittävästi sopivia nurkkia riittävän lähellä
 
No kyllä musta tuntuu että kun on lapsia saanu niin niitä ystäviä on entistä vähemmän. Enkä kuulu mihinkään mammapiireihin, ainakin täällä kaikilla on jo valmiina ne omat kaverinsa ja oon sen verran ujo etten kehtaa ketään puoli tuttua kutsuu kahville :ashamed:
Kun esikoisen sain niin tuntu kyllä pahalle kun mua ei kutsuttu mihinkään, kai ne aatteli etten pääse vaikka lapsta ois isäkin ollu hoitamassa.
 
Itsekin muuton myötä erakoitunut ja yksinäinen. Työkuviotkin kyllä vaikuttaneet arkeen aika paljon, ettei arkisin ole ollut aikaa muuhun. Mutta yksinäisyys vaivaa, kaipaan ap: n mainitsemia juttutuokioita, yhdessä oloa jne. Nykyisin olen niin ujo ja arka ettei entistä itseään edes uskoisi samaksi.
 
Ystävätön
Minäkin kaipaan ystäviä illanviettoon, päiväkahville, yökylään. Oon paljon lasten kanssa yksin, kun mies tekee ilta- ja yötyötä. Meillä on kaksi lasta ja esikon syntymän jälkeen kaverit katosivat jonnekin. Oon yrittänyt pitää yhteyttä lapsettomiin kavereihini mutta huonolla menestyksellä koska heidän elämäntilanteensa ovat ihan erilaisia. Olen kajaanista. :)
 
karpalo
Minäkin olisin ystävää/kaveria vailla. Muutan keväällä kuopioon ja siltä suunnalta etsin.. näin aluksi vailla mailailemaan. Myöhemmin sitten vaikka lenkkiseuraksi minulle ja koiralle, kaupungille, kahville, jne. Olen murrosikäisen tytön yh-äiti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Raahe-Kokkola-Nivala väliltä jos löytys joku kaveri, ois aika kiva... Oon lapseton (tahtomattani, vielä ), nuori, vähäpuheinen varsinki alkuun, mutta ehdottoman luotettava ja myös uskollinen ystävänä. Ois hauska, ku vois pelailla kaikkea, käydä jossain, ihan hullujaki juttuja välillä, semmosta tavallista. :) Ne tyttöjen illat..
Moi Orion! Mistä paikkakunnalta sä oot? :) Täällä ois yksi raahelainen :wave:
 
vierasss
mulla tilanne on sellainen että paras ystävä jäi ns. entiseen elämään kun aloin seurustelemaan, mulla ei siis ole lapsia mutta aivan erinlainen elämäntilanne kun tällä ystävällä. en kaipaa kymmeniä ystäviä, mulle riittää yksikin läheinen ystävä. mielummin kuin kymmenen pintapuolista.
 
Onhan se niin et monilla sitten on jo ystäviä eikä kaipaa siihen ketään uutta. Olen täältäkin muutamaan tutustunut mut en kyllä jaksa olla se joka aina ottaa yhteyttä.. muutenhan niistä ei oikeen mitään kuulukaan.. :/ Joten ..niin.. no ehkäpä mä sitten vaan elän lapsilleni ja miesystävälle aiks kyllä seinät tuntuu välillä kaatuvan päälle kun ei muuta elämää ole.. opiskelujen lisäks :snotty:
 
ei oo totta
mä olen tänään kolunnut netlogin,suomi24 ja paljon muita palstoja eikä siellä ole yhtään potentiaalista ystäväehdokasta=( seksiseuraa kyllä olisi joka tuutissa tarjolla=(
 
Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Raahe-Kokkola-Nivala väliltä jos löytys joku kaveri, ois aika kiva... Oon lapseton (tahtomattani, vielä ), nuori, vähäpuheinen varsinki alkuun, mutta ehdottoman luotettava ja myös uskollinen ystävänä. Ois hauska, ku vois pelailla kaikkea, käydä jossain, ihan hullujaki juttuja välillä, semmosta tavallista. :) Ne tyttöjen illat..
Moi Orion! Mistä paikkakunnalta sä oot? :) Täällä ois yksi raahelainen :wave:
Kalajoki.
:)
 

Yhteistyössä