Mistä löysitte miehenne

• Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
Mä löysin mieheni myös baarista. Olin eronnu kihlatustani vuotta aikasemmin ja asuin yksikseni... Vietettiin sit kaverin kans tyttöjen iltaa ja vitsaili mun valkatessa vaatteita, että "eihän sitä tiedä vaikka mies löytys". Ite en ollu lähössä liikenteeseen yhtään sillä mielellä vaan olin vannoutunu sinkku. No, sit toi ukkeli tuli vastaan ja ekassa katsekontaktissa oli jotain erityistä... Juteltiin siinä sit loppuilta ja seuraavana päivänä käytiin vielä kahvilla. Soitti jo seuraavana päivänä, viikonloppuna tuli mun luo kylään ja ollaankin siitä asti oltu pari. Tapahtuneesta on kohta kolme vuotta, ollaan naimisissa ja meil on ihanan poika. :heart:

Netistä. Olin ollut sinkku ja yh 5v. Mulla oli ollut pari sinkkuilmoitusta ja olin tavannut jos jonkinmoisia miehiä. Lähes kaikista tiesin 10 sekunnin jälkeen, ettei natsaa. Vastasin sitten mieheni ilmoitukseen ja vaikka hänen kirjoituksensa olivatkin täynnä kielioppivirheitä (olen sihteeri ja tarkkailen aina kirjotusvirheitä :ashamed: ), halusin tavata. Tiesin heti, kun näin hänet, että tässä on se oikea. Pelkäsin, ettei hän tunne samoin. Mutta tunsi hän. Yhdessä ollaan oltu lähes 5v. Naimisiin mentiin 4v siitä päivästä, kun ekan sp:n lähetin miehelle. Yhteinen lapsikin on jo 2,5 vuotias. Lapsia on yhteensä 5.

Yhteistyössä