Mistä löysitte miehenne

• Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
juups
Meillä on yhteinen urheiluharrastus, kyseisen lajin kisoissa alunperin tapasimme.
Mitäs niitä virallisia yhdessäolovuosia nyt onkaan sitten?...Hmm, taitaa tulla kohta 12 vuotta. Mutta ehdimme siis olla ihan kavereitakin muutaman vuoden ennen seurustelun alkua, mä kun olin sitä mieltä, ettei kavereiden kanssa aleta seurustelemaan...:whistle: :D

hoo
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Alkuperäinen kirjoittaja hoo:
Sama kuin pallerolla. Baarista oli kotiini kantanut ihan tuntemattoman ja aamulla heräsin enkä muistanut mitään. Yhdessä kuukauden päästä 10 vuotta ja täydellisen miehen löysin <3
meilläkin tuli 10 vuotta täyteen ja kaksi lastakin ollaan saatu :heart:
Meilläkin on 2 lasta. 7,5 v. tyttö ja kohta 5 v. poika ;)

vieras
Asuimme kämppiksinä puoli vuotta ennen kuin edes huomasimme toisemme. Olimme molemmat 28 -vuotiaita.

Oltiin vain kohteliaita tuttuja kunnes kerran olin hyvin surullinen tullessani kotiin ja hän kysyi mikä on hätänä. Avauduin hänelle ja hän olikin erittäin hyvä kuuntelija ja auttoi mua paljon.

Seuraavien kuukausien aikana mä rakastuin häneen hiljalleen. Mitä enemmän ystävystyimme ja opin häntä tuntemaan, sitä enemmän rakastuin. Yli puoli vuotta kesti riuduttavaa (salaista) rakkautta ja olin jo heittämässä toivoni hänen suhteensa. Aloin jopa tapailemaan erästä toista miestä, koska ajattelin ettei hän kuitenkaan tunne samoin kuin minä. Mutta juuri silloin hän vihdoin tajusi myös rakastavansa minua.

Hän istutti mut sängynlaidalle ja yksinkertaisesti kertoi olevansa minuun täysin rakastunut ja tekevänsä mitä vain jotta voisimme olla yhdessä. :)

Se oli kuin suoraan leffasta, romanttisinta mitä mulle on koskaan tapahtunut. Ja nyt olemme hyvin onnellisia yhdessä!

sss
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asuimme kämppiksinä puoli vuotta ennen kuin edes huomasimme toisemme. Olimme molemmat 28 -vuotiaita.

Oltiin vain kohteliaita tuttuja kunnes kerran olin hyvin surullinen tullessani kotiin ja hän kysyi mikä on hätänä. Avauduin hänelle ja hän olikin erittäin hyvä kuuntelija ja auttoi mua paljon.

Seuraavien kuukausien aikana mä rakastuin häneen hiljalleen. Mitä enemmän ystävystyimme ja opin häntä tuntemaan, sitä enemmän rakastuin. Yli puoli vuotta kesti riuduttavaa (salaista) rakkautta ja olin jo heittämässä toivoni hänen suhteensa. Aloin jopa tapailemaan erästä toista miestä, koska ajattelin ettei hän kuitenkaan tunne samoin kuin minä. Mutta juuri silloin hän vihdoin tajusi myös rakastavansa minua.

Hän istutti mut sängynlaidalle ja yksinkertaisesti kertoi olevansa minuun täysin rakastunut ja tekevänsä mitä vain jotta voisimme olla yhdessä. :)

Se oli kuin suoraan leffasta, romanttisinta mitä mulle on koskaan tapahtunut. Ja nyt olemme hyvin onnellisia yhdessä!
Ihana juttu! :heart:

Baarissa tavattiin. Toisen tapaamisen jälkeen vein miehen kotiini tarkoituksena nauttia yhden illan huumasta ja siitä se lähti :whistle:

Näin jälkikäteen on ilmennyt et mies on kattellu baareissa mua jo aikasemminkin :D :heart:

No exän löysin teininä kylältä. Ois voinu jäähä löytämättä. :kieh: Nykysen mieheni löysin häistä, yhteisiä tuttuja oli, morsian minun tuttava ja sulhanen miehen tuttava. Tosin siellä ei ees nimiä tai numeroita vaihettu, myöhemmin sitte muutaman kuukauden päästä tavattiin vahingossa uudestaan ja siitä se lähti... :heart:

Ihan sen kotoa löysin:) Kavereiden kanssa oltiin edellisenä viikonloppuna tavattu sellainen poikaporukka baarissa, ja he pyysivät meidät mun tulevan miehen luo alottelemaan iltaa. Villejä sinkkuaikoja vietin, olin 20 v ja puoli vuotta sitten eronnut exästä jonka kanssa olin 4v. Kattelin sitten että voi kun on kaunis hymy tuolla pojalla, mutta se ei kauheasti kiinnittänyt huomiota muhun aluksi. Jossain vaiheessa iltaa sitten piti tehdä jotain tuon huomion kiinnittämiseksi!

Yhteistyössä