Mistä kutsukortteja ristiäisiin?

  • Viestiketjun aloittaja fg
  • Ensimmäinen viesti
ap.
KÄvin tänään etsiin citymarketit, halppikset, tiimarit ja kirjakaupat... tarvikkeita kortteihin oli tiimarissa söpöjä nalleja ym, mut tytön väreissä.. nyt on siis ainoa mahd. tilata enää netistä...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Voithan ottaa netistä kuvia, sommitella ne tekstin kanssa kivasti ja tulostaa itse, vaikka värilliselle paperille.
Sekin hyvä idea, mutta ei ole tulostinta :( tai on, mutta se on joku iänikuinen ja ei ole värikasetteja... Eli siksikin valmiit... (vaikeaa joo)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai pitääkö ristiäisiinkin kutsua kortilla? Tämä oli uutta, itse olen kutsunut ja saanut kaikki ristiäiskutsut puhelimessa/kasvokkain.
No minä haluan lähettää kortit, niin onpahan kaikki tasapuolisesti ja "virallisesti" kutsuttu.. Ja on itsekin kiva saada tuollainen kutsu, erilainen kuin tekstiviesti tms...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
mulla on ylimääräsenä :D mut juu kirjakaupasta saa
Juu ei ollu info-kirjakaupassa mitään oikeen:( ristiäisiin varsinaisesti erikseen ei lainkaan. ja siellä missä oli ristiäisiin niin ne oli sit tyttöjen väreissä (pinkkiä)
 

Mä tein tytön kutsukortit noin. Tossa "etusivulla" on se Anna-Mari Kaskisen runo ja "sisäsivulla" on sit itse kutsuteksti.
Koristeena on siis vain tuo rusetti. ja noita nauhoja saa esim Tiimarista. Korttipaperi on sellaista (ennytmuistanimeä) parempaa paperia. saa myös Tiimarista monen värisenä.
 

Yhteistyössä